שיווק ופרסום

ברוך קרא: "ארבע שנות מאסר לשמעוני - שש שנים לאחר החשיפה של אלמוג ושלי"

ראש עיריית אשקלון לשעבר נדון לארבע שנות מאסר וברוך קרא חוגג בטוויטר. לפני שש שנים חשף, ביחד עם אלמוג בוקר, כי איתמר שמעוני שכיהן כראש עיריית אשקלון, שילם דמי שתיקה לעובדת שלו על מנת שזו לא תתלונן עליו כי הטריד אותה
מערכת ice |  4
אלמוג בוקר באייטם על ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני במהדורה המרכזית (צילום מסך: ערוץ 10)
שש שנים לאחר חשיפת הפרשה על ידי כתבי חדשות 13, ברוך קרא ואלמוג בוקר, בית המשפט גזר היום (ראשון) על ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני שהורשע בשוחד, הפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס, ארבע שנות מאסר.  בנוסף, הטיל בית המשפט על שמעוני קנס בגובה של 400 אלף שקלים.
כזכור, בשנת 2015, נחשף בחדשות 13 (אז בגלגולה הקודם כ"חדשות 10") על ידי העיתונאים ברוך קרא ואלמוג בוקר, כי איתמר שמעוני שילם כחצי מיליון שקלים, כדמי שתיקה, לעובדת שטענה כי הטריד אותה.
על פי הכתבה ששודרה במהדורה המרכזית, ההסכם בין השניים חייב את אותה עובדת שלא להתלונן נגד שמעוני במשטרה, וכן שלא לחשוף את הפרשה בציבור. עורך דינו של שמעוני טען בתגובה לפרסום כי לא היו דברים מעולם.
מיד לאחר פרסום גזר הדין, צייץ ברוך קרא בטוויטר:" 4 שנות מאסר לשמעוני - שש שנים לאחר החשיפה של אלמוג ושלי". 
 
לאחר הפרסומים נפתחה חקירה פלילית שחשפה פרשת שחיתות שהביאה בהמשך להגשת כתב אישום נגד שמעוני כשנתיים לאחר שידור הכתבה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להטיל על שמעוני עונש מאסר בפועל של שש שנים ועוד עשרה חודשים.
בית המשפט קבע כי איתמר שמעוני יזם תכנית שתרחיק ממנו את הכסף שגויס עבורו מקבלנים לטובת פיצויים לנשים שטענו שפגע בהן מינית. השופט בני שגיא מתח ביקורת קשה והטיל עליו קלון. "זכה לאמון רב, אך בחר לנצל אותו למטרותיו הפרטיות". שמעוני מסר כי יערער לעליון.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צבוע
    חי 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנוול הקרא הזה, בנפול אויבך אל תשמח. ברוך חרא
    סגור
  • איפה השמחה לאיד? מדובר בצדק.
    גל 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל עיתונאי, הוא מעוניין לזקוף לזכותו קרדיט על ההישג העיתונאי וההשפעה שהייתה לתחקיר שלו. אתה מעוניין בפוליטיקה מושחתת? שלא יהיו רודפי צדק וחושפי שחיתות שיחשפו את כל הלכלוך ויובלי להעמדה לדין של המעורבים? שחיתות הורסת את החברה מבפנים.
    סגור
  • 2.
    שמח לאיד!?! גם יומכם יגיע ותושפלו (ל"ת)
    חיים 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    איזה רוע ונשמה שחורה יש בברוך קרא הזה.
    רוע מוחלט 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשוט אדם רע.
    סגור