שיווק ופרסום

ארומה מיוזיק מתרחבת: חתמה חוזה לייצוג של מעל ל-30 אלף הקלטות אומנים מחו"ל

החברה לניהול אישי וקידום אמנים הופכת בזכות ההסכם החדש לנציגת אחד ממאגרי המוזיקה העצמאית הזרה המשמעותיים בישראל. אז את מי החברה מייצגת בארץ ובעולם? התשובות בפנים
ארנולד נטייב | 
STEVEN WILSON AND BLACKFIELD (צילום Photo by Lasse Hoile)
חברת ארומה מיוזיק הרחיבה לאחרונה את הספרייה שלה כאשר חתמה על חוזה ייצוג בישראל של למעלה מ-30 אלף הקלטות של אמנים מחו"ל. מהלך זה הפך את ארומה מיוזיק לנציגת אחד ממאגרי המוזיקה העצמאית הזרה המשמעותיים בישראל. 
החברה מתמקדת בניהול אישי וקידום אמנים, הפקת מוזיקה והפצתה בפלטפורמות שונות, כמו גם בייצוג של לייבלים המייצגים אמנים עצמאיים שנוהלו בעבר על ידי חברות בינלאומיות וקיבלו בחזרה את זכויות הניהול של הקלטותיהם. בין ההקלטות שמייצגת ארומה מיוזיק ניתן למצוא הקלטות שיוצגו בעבר על ידי BMG, EMI, SONY, WARNER UNIVERSAL.

 קרדיט: By Warner Bros. Records - Billboard, Domain,
ארומה מיוזיק מייצגת הקלטות של אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה,  כגון: Fleetwood Mac, Madness, The Prodigy, Moby ועוד. בנוסף החברה מייצגת את ההקלטות שלSteve Wilson כולל היצירות של Porcupine Treeו-Blackfield של אביב גפן. 
בישראל החברה מייצגת את שלומי שבת, עדן בן זקן (בשיתוף שרית הפקות), עידן עמדי, יובל דיין, לירון דנינו, גיא ויהל, נרקיס, עדן אלנה, הזמרת ספיר סבן, שמנוהלת על ידי רוברטו בן שושן (בשיתוף עם חברת הליקון), ואודיה אזולאי.
פעילות זו מצטרפת לסל השירותים שארומה מציעה בשנים האחרונות לאמנים עצמאיים, מפיקים ולייבלים קטנים שזקוקים לשרותי איסוף וגבייה של תמלוגים הנובעים מהשימוש בהקלטות שלהם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה