שיווק ופרסום

שיתוף הפעולה הבינלאומי נמשך, קשת 12 חתמה על חוזה עם יוניברסל טלויז'ן

זרוע ההפקה של הענקית האמריקאית NBC וקשת סטודיוס חתמו זו הפעם השלישית ברציפות על חידוש של עסקת 'first look' לתוכן מתוסרט לארה"ב. במסגרת ההסכם החברות עובדות על פיתוח תסריט עבור הרשת האמריקאית
ארנולד נטייב | 
קשת (צילום Magma Images)
יוניברסל טלויז'ן, זרוע ההפקה של הענקית האמריקאית NBC וקשת סטודיוס, זרוע ההפקה של קשת אינטרנשיונל בלוס אנג'לס, חתמו היום (רביעי), זו הפעם השלישית ברציפות על חידוש של עסקת 'first look' לתוכן מתוסרט לארה"ב.
במסגרת חידוש ההסכם, שתי החברות נמצאות בפיתוח בימים אלו של תסריטים עבור שתי אדפטציות אמריקאיות עבור רשת NBC: הדרמה המצליחה של קרן מרגלית וקשת "פלפלים צהובים", עם התסריטאית אריקה מיטמן ורימייק לדרמה אוסטרלית, שמומנה על ידי הקרן של קשת ומופצת בעולם על ידה, עם התסריטאית דיידרה שו. בנוסף, הסדרה La Brea שפותחה על ידי קשת, אושרה לעונה חדשה ותהיה אחת הסדרות היקרות והמושקעות של NBC ב-2021.
מאז החתימה הראשונית על ההסכם ב-2014, יוניברסל וקשת הפיקו יחד שורת סדרות, בהן "להיות איתה" ברימייק עבור ABC, "לינקולן" ועוד. בימים אלו, קשת סטודיוס מנהלת למעלה מ-12 פרויקטים בשלבי פיתוח והפקה שונים עם ברודקאסטרים גדולים, פלטפורמות כבלים וחברות סטרימינג
נשיאת יוניברסל טלויז'ן, ארין אנדרהיל: "אנחנו מנהלים מערכת יחסים פורייה להפליא עם קשת סטודיוס מ-2014, ונרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה שלנו. יש לקשת עין חדה לחומר מובהק ומסחרי וקשרים נהדרים עם טאלנטים, ואנחנו מצפים ליצירה משותפת של פרויקטים מוצלחים ומהדהדים רגשית בשנים הקרובות".
מנכ"ל קבוצת קשת, אבי ניר: "בשורה מצוינת לפתוח איתה את 2021 - לתעשיית התוכן הישראלית והבינלאומית. חידוש ההסכם עם אחד מגופי התוכן והטלוויזיה הגדולים בעולם מהווה הזדמנות גדולה עוד יותר ליוצרים הישראליים ולתוכן ישראלי מצוין להגיע לקהלים חדשים ולקבל חשיפה בינלאומית. המשך השותפות מעיד על הפוטנציאל שגם הם רואים בנו. אני רוצה להודות ליוניברסל ולארין על האמון ושיתוף הפעולה לאורך השנים".
מנכ"ל קשת אינטרנשיונל, אלון שטרוזמן: "חידוש ברית ההפקה הזו הוא דרך נהדרת עבורנו לסכם שנה בה צוותי התסריטאות שלנו ברחבי העולם עשו התקדמות משמעותית על אף אקלים מאתגר מאוד. ברכות לצוותים של קשת סטודיוס ויוניברסל טלויז'ן על השותפות הטובה והיצירתיות המשגשגת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה