שיווק ופרסום

ד"ר פישר בקמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובה של קרן פלס

הזמרת קרן פלס תקדם את המוצר מדקס - אל-סבון אקטיבי שיציג יעילות מוכחת תוך 5 שניות. הקמפיין בבימויו של חיים צינוביץ'. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום בורודה קפלן. 
יהודה לוינגר |  3
קרן פלס (צילום תום אבימור)
קרן פלס, הפרזנטורית של ד"ר פישר, מצטלמת לקמפיין טלוויזיוני חדש. הקמפייןהצטלם השבוע בבימויו של חיים צינוביץ' ויעלה לאוויר במהלך סוף השבוע. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום בורודה קפלן.
במהלך היום תשתתף קרן פלס בצילומי תשדיר חסות לטובת קידום המוצר הייחודי מדקס (Medex), אל סבון אקטיבי, לשמירה על היגיינת הידיים. המסר העיקרי בקמפיין הוא שמדקס הוא אל סבון אקטיבי עם יעילות מוכחת תוך 5 שניות בלבד.
מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים באמצעות מים ואל סבון אקטיבי שאינו מייבש את העור.
מד"ר פישר מסרו למה הקמפיין יצא בתקופה הנוכחית: "הקורונה עדיין כאן וחשוב להמשיך ולהקפיד על שמירה על היגיינת הידיים. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים. בנוסף לכך, ארגון הבריאות העולמי הוציא הנחיות מדויקות לשטיפה נכונה של הידיים והדגיש כי משך השטיפה יעשה בין 40-60 שניות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הבנתי אף מילה שאמרה. שתפתח קצת יותר את הפה (ל"ת)
    גיל 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חולת אהבה על האישה הזאת!!!!! (ל"ת)
    אנונימי 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קרן פלס
    בר 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ההוכחה שיש אנשים מושלמים בעולם
    סגור