שיווק ופרסום

גיא לרר זוכה באות הצטיינות של Superbrands לשנת 2020

השנה בחרה ועדת ההיגוי של Superbrands להעניק את אות ההצטיינות על תרומה חדשית לחברה ולקהילה ועל מנהיגות עסקית פורצת דרך לגיא לרר. לרר זכה על הפרוייקט שלו "תעבירו את זה הלאה" במסגרת תוכנית הצינור ברשת 13

בן רז |  1
גיא לרר (צילום מיכה לובטון)
ארגון Superbrands הודיע כי איש התקשורת גיא לרר, הוא זוכה אות ההצטיינות  לשנת 2020 על תרומה לקהילה ומנהיגות עסקית וניהולית בזכות הפרוייקט שלו ״תעבירו את זה הלאה״ במסגרת תוכניתו ״הצינור״׳ ב״רשת 13״, להעברת מענקי הממשלה למי שאין לו ולסייע למשפחות שנקלעו למשבר כתוצאה מנגיף הקורונה, במסגרתו גוייסו כ-18 מיליון שקל.
מדי שנה מעניק ארגון Superbrands אותות הצטיינות למנהלים בכירים במשק. השנה, הוחלט להעניק אותות הצטיינות למי שנרתמו לשינוי המציאות, והשיאו תרומה משמעותית וחדשנית לקהילה ולחברה בישראל, ולמנהיג העסקי שהפגין חזון פורץ דרך, יזמות וחתירה עקבית למטרה.
את הזוכים בוחרת מדי שנה ועדת היגוי, המורכבת מ-17 דיקאנים של בתי הספר מנהל עסקים מראשי חוגים לשיווק ומאנשי אקדמיה מובילים באוניברסיטאות ובמכללות המובילות. השנה החליטה הוועדה להעניק אות ההצטיינות לאיש התקשורת גיא לרר על פרויקט התרומות "תעבירו את זה הלאה". 
גיא לרר מסר ל-ice כי ״תודה ענקית לסופר ברנדס וחבר הנאמנים המכובד על הבחירה אבל תודה הרבה יותר גדולה ליותר מעשרים אלף ישראלים שחברו אלינו למפגן סולידריות מרגש, שגדל אל הרבה מעבר לדמיון של כל אחד מאיתנו. הלוואי ולא נזדקק יותר למבצעים כאלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עזרה דחופה לאשה מבוגרת בודגה (ל"ת)
    שרה 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור