שיווק ופרסום

האם בחדשות 12 התנו קיום ריאיון בדיבור נגד החרדים?

חדשות 12 התנו ריאיון של המועמדת החרדית של המפלגה הכלכלית בכך שתדבר נגד הציבור החרדי, כך טען העיתונאי החרדי אריאל אלחרר. בתגובה, העיתונאית החרדית שרי רוט התייצבה לצד חדשות 12: "מעולם לא שאלו אותי לפני אם אדבר בעד או נגד החרדים"
אורן שטרנברג |  4
ציפי מנהיימר (צילום Michal Fattal/Flash90 יונתן סינדל, פלאש 90)
האווירה בין הציבור החרדי לחדשות 12 הפכה לטעונה במהלך הימים האחרונים, לאחר ששודרה כתבת "אולפן שישי" שהעלתה טענות לפיהן נוסעים חרדים תועדפו על ידי ועדת החריגים בכניסה לארץ דרך נתב"ג. הכתבה התקבלה בכעס גדול בציבור החרדי, בעיקר מצד אנשי תקשורת ופוליטיקאים של המגזר שטענו שחדשות 12 בחרה לנקוט בקו אנטי חרדי.
הבוקר (שלישי) הועלתה טענה נוספת, הפעם מצידו של איש התקשורת החרדי אריאל אלחרר, שטען כי ריאיון של המועמדת החרדית של המפלגה הכלכלית ציפי מנהיימר, בוטל לאחר שזו סירבה להיענות לדרישה כי תדבר נגד הציבור החרדי.
"ציפי מנהיימר המועמדת החרדית במפלגה של זליכה בכלכלית, ביקשה להתראיין לN12, אמרו לה, רק בתנאי שאת מדברת נגד החרדים. כשענתה להם 'אבל אני לא נגד החרדים' הריאיון ירד, מרתיח". טען אלחרר.
הציוץ קיבל תגובות רבות שגינו את מה שיוחס לחדשות 12, אולם היו כאלה שהעלו ספק מהדברים, בהם אשת התקשורת החרדית שרי רוט: "אני מתראיינת לא מעט בערוץ 12, מעולם לא שאלו אותי לפני אם אדבר בעד או נגד החרדים. רק אומרת".
 
גם הפעילה החברתית החרדית ותושבת העיר בני ברק עדי רפאילוביץ, המרבה להתראיין בחדשות 12, התייצבה לצדם ואמרה: "במהלך השנה האחרונה התראיינתי רבות לערוץ 12 ולא התבקשתי לדבר בגנות החרדים בשום שלב". קבעה.
 
בחדשות 12 סירבו להגיב לטענות.
מהמפלגה הכלכלית נמסר: "ציפי מנהיימר היא אישה חרדית פורצת דרך שמקדמת שילוב תעסוקה והשכלה תוך שמירה על אורח החיים החרדי. מנהיימר אינה חוסכת בביקורת על ההנהגה החרדית ועסקניה שמדירים נשים ומשמרים את הציבור החרדי שבוי וחסר יכולת. בישראל 2021 רק 2 נשים חרדיות מתמודדות בבחירות ואנו קוראים לתקשורת להביא לסדר היום סוגיה חשובה זו ולתת במה לנשים האמיצות שהעזו. לא נתייחס לאירוע כזה או אחר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הקטע הוא הלהט של שדרי 12 להגן על כתבת הפייק של לוקאץ' . (ל"ת)
    ערוץ הפייק ניוז 12 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חרדים
    חרדים 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל אלו שהחרדים מביאים להם בחילה, כי הם לא העם שלהם (והערבים דווקא סבבה) אפשר לייעץ: ?? כשתצטרכו עזרים רפואיים אל תפנו ליד שרה. הם חרדים. ?? כשתרצו יעוץ רפואי דחוף אל תפנו לרב פירר. הוא חרדי. ?? כשתזדקקו לתרומת מח עצם אל תפנו לעזר מציון. הם חרדים. ??כשתצטרכו תרומת כליה אל תפנו למתנת חיים. הם חרדים. ??כשתהיו במצב חירום רחוק ממקום ישוב, אל תפנו לאיחוד הצלה. הם חרדים. ??כשתצטרכו ללוות מאושפז בבתי חולים אל תפנו לחסדי יואל או לארגוני ביקור חולים. הם חרדים. ??כשתתקעו בדרך, ברכב או במעלית אל תתקשרו לידידים, הם חרדים. ??אם הבת שלכם תסתבך בקשר פוגעני ברשות הפסטינית מבלי יכולת לצאת משם, אל תפנו ליד לאחים. הם חרדים. ??אם תיקלעו לצרה בחו"ל או סתם יבוא לכם לשבת לארוחת חג עם עוד ישראלים , אל תפנו למרכזי חב"ד. הם חרדים. בכל המצבים האלה , תיפנו בבקשה ליאיר לפיד, לליברמן או לאחמד טיבי, היבא יזבק, איימן עודה והחבר'ה. הם ישמחו לסייע...
    סגור
  • ערוץ כל כך מרכזי יוצר כזו שנאה נגד החרדים! (ל"ת)
    עמוק 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אם כך היו פני הדברים זה מביש מביש!!
    משה 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זה נכון שכך אמרו לה זה פשוט מביש !!
    סגור