שיווק ופרסום

14 תקציבי יח״צ חדשים למשרד יחסי הציבור ReBlonde

משרד יחסי הציבור ReBlonde המתמחה בעבודה מול התקשורת הבינלאומית והישראלית עבור סטארטאפים וחברות טכנולוגיות, 14 חברות חדשות הצטרפו למאגר הלקוחות של המשרד מתחילת 2021
בן רז |  5
מוטי פאר ואלונה שטיין (צילום יורם רשף)
משרד יחסי הציבור ReBlonde המתמחה בעבודה מול התקשורת הבינלאומית והישראלית עבור סטארטאפים וחברות טכנולוגיות, הכריז על גדילה משמעותית עם הצטרפות 14 חברות חדשות למאגר לקוחותיו.
צוות החברה מונה 21 יועצי תקשורת וכעת החברה גייסה 5 נוספים כאשר היא צפויה לצרף לשורותיה לפחות ארבעה נוספים עוד במהלך הרבעון השני השנה.
בנוסף, מכריזה החברה הצטרפותה לרשת יחסי הציבור הגלובלית Convoy בשותפות עם Red Lorry Yellow Lorry המאגדת חברות יח״צ מכל העולם ומחברת אותם לפרויקטים משותפים. במסגרת ההסכם, ReBlonde תהיה נציגת Convoy בישראל, וכבר רוקמת שיתופי פעולה עם סוכנויות באוסטרליה ויפן לטובת קידום לקוחות המשרד. 
בין הלקוחות החדשים ניתן למצוא את קרן ההון סיכון Next47 של התאגיד הבינלאומי סימנס, ששכרה את שירותי החברה לפני כשנה עם השקתה בארץ לפרויקט וכעת הצטרפה כלקוח מן המניין, חברת הסטרימינג לספרים דיגיטליים Storytel, ענקית ניהול הנתונים Couchbase, חברת הסייבר למכשור רפואי מתקדם Sternum, חברת הבינה המלאכותית רייזור לאבס ועוד.
כמו כן, בימים אלו מלווה ריבלונד מספר מלקוחותיה שיוצאות להנפקה בבורסת תל אביב, ביניהם אנויז׳ן מדיקל, וחברת הרחפנים האוטונומים איירובוטיקס. במהלך השנה האחרונה צוות המשרד הוביל את מערך היח״צ הבינלאומי והמקומי להנפקות גדולות בנאסד״ק, ביניהם חברת ננוקס של רן פוליאקין וזום-אינפו שהייתה הנפקת הסטארטאפ הטכנולוגי הגדולה ביותר בזמנה. במהלך השנה האחרונה רשמה ריבלונד הישג נוסף, כשחתמה על הסכם שיתוף הפעולה הראשון מסוגו עם חברת היח״צ מהאמירויות White Water PR, במסגרתו פועלות החברות במשותף לקידום לקוחות בשתי המדינות. 
לאחר 14 שנות פעילות בחודש מרץ 2020 ריבלונד הונבטה על הקרקע הפורייה של משרד בלונד 2.0 המצליח, כאשר השיקה מחדש את מותג ריבלונד עם הצוות ופורטפוליו הלקוחות של החברה הקודמת. את החברה מוביל המנכ״ל מוטי פאר לצד אלונה שטיין, מייסדת שותפה וסמנכ״לית.   מוטי פאר, מנכ״ל ReBlonde: "גם בשנה רצופת אתגרים הצלחנו לשמור על שורותינו ולשגשג כנגד כל הקשיים. אנחנו מתרגשים להתחיל את שנת 2021 עם סדרת הישגים משמעותיים.
מתחילת שנה הלקוחות שלנו הופיעו בכלי התקשורת הגדולים ביותר בארץ ובעולם, ביניהם: Bloomberg, Reuters Forbes ו-TechCrunch. הקמת ריבלונד על התשתית החזקה והמצליחה של בלונד 2.0 עלתה על כל הציפיות שלנו, ואנחנו צופים שנמשיך לצמוח בקצב מהיר, כשהמטרה שלנו תמיד הייתה ונשארה - לייצר מיתוג מדויק ולהביא לחשיפה התקשורתית הטובה ביותר עבור לקוחותינו, בחו״ל וגם בישראל״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אני לקוחה שלהם, הקפיצו אותנו 20 צעדים קדימה
    מרוצה מאוד! 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מדהימים, כל התשבוחות מגיעות להם, שאפו
    סגור
  • 4.
    הכי טובים בתקשורת בארהב
    עדי 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מקצועיים וחדים. פרויקט שני שלי כבר איתם
    סגור
  • 3.
    חברה פח מוכרים שקרים ללקוחות, לא יודעים לעשות יחצ (ל"ת)
    אלון 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 2.
    חבורה של תותחים (ל"ת)
    שימי 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 1.
    ריבלונד
    מ. א. 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כל הכבוד לחברת ריבלונד! כתבה מבורכת!
    סגור