שיווק ופרסום

נלה דיגיטל קומרס חתמה עסקה עם עזריאלי בקניון גבעתיים

חברת הבת של נלה דיגיטל קומרס, ספוטנגו, חתמה על הסכם פיילוט עם חברת קניוני עזריאלי לשיתוף פעולה ופתיחת חלל פופ-אפ ראשון מסוגו בקניון עזריאלי 

בן רז |  3
קובי לקסר (צילום פרג)
חברת נלה דיגיטל קומרס דיווחה כי חברת הבת, ספוטנגו, המפעילה רשת חללי פופ-אפ, התקשרה בהסכם פיילוט לשיתוף פעולה עם חברת קניוני עזריאלי. במסגרת הפיילוט, שצפוי להימשך כשנה, תקים ותנהל ספוטנגו חלל פופ-אפ ראשון בקניון גבעתיים שיארח מותגים מתחלפים באמצעות הפלטפורמה של ספוטנגו.
החברה תפתח ותציע בקניון מתחם פופ-אפ לבעלי עסקים שונים שיחתמו על כניסה לחנות באמצעות אתר החברה. בשונה מהחנויות האחרות בקניון, חנות הפופ-אפ תהיה באחריות ספוטנגו ובעלי עסקים המעוניינים להיכנס לקניון יכולים לעשות זאת באתר החברה בה יבחרו את המיקום וזמן השכירות.
חברת נלה דיגיטל קומרס פועלת בעולם המסחר המשתנה ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן, השבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה.
לדברי קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל ויו״ר ספוטנגו: ״הסכם הפיילוט עם קבוצת עזריאלי מהווה סנונית ראשונה לחדירת הפלטפורמה של ספונטגו לעולם הפופ-אפים בקניונים בישראל ומהווה חלק מהותי מהתכנית האסטרטגית של נלה דיגיטל וספוטנגו לצמיחה, התרחבות ולשינוי תפיסת המסחר הקיים. בנוסף, ממשיכה ספוטנגו בהפעלת סטיישנים נוספים למספר רב של מותגים מקומיים ובינלאומיים והיא בוחנת אפשרויות לפתיחת סטיישנים במרכזי ערים נוספות בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאפו (ל"ת)
    רואה חשבון 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בסוף כל החנויות בקניון יעבדו במודל של פופ אפ
    yoni 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשה להאמין שמישהו יקח חנות לטווח ארוך, כמו שקרה במשרדים
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי מילה ממה שכתוב כאן
    חחח 03/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בעברית?
    סגור