שיווק ופרסום

אאוטבריין ו-Mako מרחיבים את שיתוף הפעולה

קבוצת Mako הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין. חתמו על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח ל-5 שנים נוספות. אאוטבריין תטמיע טכנולוגיות חדשות שהשיקה באתרי הקבוצה
אביחי דלאל | 
לירון אברהם (צילום ליאת מנדל)
פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין חתמה היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח ל-5 שנים הקרובות עם אתרי קבוצת Mako מבית שידורי קשת. ההסכם ממשיך את שיתוף הפעולה הקיים בין השתיים בשנים האחרונות.
במסגרת ההסכם, אאוטבריין תטמיע את פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית באתרים של Mako שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שהשיקה השנה כמו כלי וידאו חדשים למפרסמים, פתרונות למותגים ומוצרים לקידום של אפליקציות. ההסכם הנוכחי מצטרף לשורת הסכמים  שחתמה אאוטבריין בשוק הישראלי בתקופה האחרונה: שיתוף פעולה רחב עם קבוצת וואלה, הסכם עם ישראל היום, אתר ביזפורטל, האתרים סרוגים, ice, בחדרי חרדים וגופי תוכן נוספים. 
מנכ"ל MAKO, אורי רוזן, מסר על הארכת החוזה בין הצדדים כי: "אנחנו מברכים על ההזדמנות להמשיך את השותפות המשמעותית בין הגופים, שנבנית על שנים ארוכות של אמון הדדי ושקיפות. אאוטבריין לא מפסיקה לחדש ולהביא ערך מוסף לנו ולגולשים, מספקת כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לשפר את חווית המשתמש, לספק תכנים מותאמים אישית ולהמשיך להוביל חדשנות בעולם התוכן הישראלי". 
לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה הוסיף כי: "אנחנו שמחים להמשיך ולהעמיד את היכולות הטכנולוגיות והחדשנות שלנו עבור קבוצת קשת ומודים להם על האמון והדרך המשותפת. ההסכם מהווה המשך ישיר לצמיחה האדירה שאנו חווים מאז המחצית השנייה של 2020 והרחבת שיתופי הפעולה שלנו עם מו"לים מובילים בישראל ובעולם. כפלטפורמה הגדולה מסוגה, אאוטבריין פוגשת כל גולש לפחות פעם ביום ומייצרת הזדמנות שאין שניה לה לכל מפרסם שרוצה להגיע לקהל הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה