תקשורת ומדיה

חברת Outbrain וקבוצת וואלה חתמו על הסכם שיתוף פעולה

בין הגופים נחתם הסכם שבמסגרתו תטמיע קבוצת וואלה באתרי התוכן שלה את שירותי החברה המתאימה תכנים אישית עבור גולשים לפי נתוני גלישה, כולל המלצות מסחריות מניבות לשני הצדדים. כעת אאוטבריין היא חברת הפרסום המשולב הגדולה בישראל
שירה יום טוב |  1
ירון גלאי. אאוטבריין (צילום נועם גלאי)
קבוצת "וואלה!" חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת אאוטבריין (Outbrain) שמפעילה פלטפורמת ההמלצות לאתרי תוכן. קבוצת וואלה יטמיעו קשת רחבה של מוצרי החברה באתרי הקבוצה. הפלטפורמה שמציעה חברת אאוטבריין מבצעת פרסונליזציה של המלצות תכנים עבור גולשים על בסיס תחומי עניין אישי. בין המלצות אלו משולבות גם המלצות מסחריות מותאמות – המניבות הכנסות אשר יתחלקו בין שני הגופים.
שיתוף הפעולה עם קבוצת וואלה יכלול הטמעה של שורת טכנולוגיות חדשות שהשיקה אאוטבריין השנה – ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים, פתרונות ייעודיים למותגים ומוצרים לקידום אפליקציות. עידו אשד, מנכ״ל וואלה מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אאוטבריין אשר ייתן ערך מוסף אמיתי גם לגולשים וגם למפרסמים".
לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אתר וואלה כשותף משמעותי לפעילות המתרחבת שלנו בישראל. וואלה מצטרפת לשורת כלי תקשורת בולטים נוספים שחתמו על שיתופי פעולה עם אאוטבריין רק בחודשים האחרונים, ביניהם ישראל היום, מקור ראשון, BizPortal, ice, סרוגים ובחדרי חרדים.השותפות מהווה המשך ישיר לצמיחה אדירה שאנו חווים מאז המחצית השנייה של 2020 והרחבת שיתופי הפעולה שלנו עם מו"לים מובילים בכל העולם."
חברת אאוטבריין היא חברה ישראלית בינלאומית שהוקמה בשנת 2006 ומובילה את שוק הפרסום המשתלב העולמי. החברה פועלת בשיתוף עם אלפי אתרי חדשות מובילים בעולם לרבות  CNN, The Washington Post, BBC ,Der Spiegel ו-Le Monde ומספקת המלצות עבור למעלה ממיליארד גולשים בחודש. על-פי נתוני חברת SimiliarWeb, המפרסמת נתונים על היקפי תנועת הגולשים באתרים בישראל ובעולם, אאוטבריין פוגשת כ-60% מסך תנועת הגולשים לאתרי התוכן בישראל. זאת לפי השוואת מספר הביקורים החודשי בחודשים נובמבר - ינואר ב-50 אתרי התוכן הגדולים בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלום לא יעזור לאתר וואלה
    עצוב ומביך 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתקדמו מיושן ומשעמם
    סגור