שיווק ופרסום

יד מרדכי משיקה אסטרטגיה תקשורתית החדשה שלה עם משרד הפרסום Debby & Ron

מדובר על אחד המהלכים הגדולים שביצע המותג בשנים האחרונות המתפרש על פני תשדירים וחסויות בטלוויזיה, מעברונים ופעילות דיגיטל הכוללת פרסום בגופי תוכן וכן תקשור הסרטונים ביוטיוב. צפו בפרסומת החדשה

כפיר אדר | 
פרסומת יד מרדכי (צילום צילום מסך מתוך הפרסומת)
משרד הפרסום Debby & Ron, השיק השבוע קמפיין טלוויזיה ודיגיטל נרחב להשקת האסטרטגיה התקשורתית החדשה של יד מרדכי, מקבוצת שטראוס, תחת הסלוגן "כל הטוב שבטבע, איך שטוב לכם". מדובר על אחד המהלכים הגדולים אותם ביצע המותג בשנים האחרונות המתפרש על פני תשדירים וחסויות בטלוויזיה, מעברונים ופעילות דיגיטל הכוללת פרסום בגופי תוכן וכן תקשור הסרטונים ביוטיוב.
את הקמפיין שהופק על ידי חברת ההפקה קוקורוזה בבימויו של טמיר אבידור, מובילים חומרי הגלם ומוצרי יד מרדכי. בסרטונים שולבו אפקטים מיוחדים המביאים את הקסם של הטבע אל המטבח הביתי ומאפשרים לבשלנים להוסיף את הקסם האישי והמיוחד שלהם. 
״מותג יד מרדכי הוא אחד ממותגי הקולינריה החזקים בעולמות ה-FARM TO TABLE ופועל בשוק תחרותי ודינמי", אומר רון שלי, הבעלים של משרד הפרסום Debby & Ron. "האסטרטגיה החדשה אותה השקנו בקמפיין זה מחדדת את מיצוב הפרימיום של המותג והיתרון הייחודי לבשלן- לא רק טעים וטבעי, אלא מותאם לצרכים השונים של המטבח והמשפחה הישראלים. "עוד הוסיף: "אני מודה ללקוח שהוא שותף וגאווה אמיתית, שמוביל במשך שנים מהלכי שיווק מקוריים וחדשניים".
״אנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם Debby & Ron ולהשיק את השפה התקשורתית החדשה שלנו", הוסיפה ליזי בית עדה, מנהלת השיווק של יד מרדכי. "כמותג, שלמעלה מ-85 שנה, מסמל איכות חסרת פשרות ומומחיות בחומרי גלם משובחים לבישול ואפייה, אנחנו מחויבים להביא את הטבע לכל בית בישראל, בצורה הכי מותאמת לחיך הישראלי ולשימושים הנפוצים במטבח הישראלי. בשפה החדשה בחרנו לשים דגש על התועלת לצרכן ולהעצים את הבחירה שלו ליהנות מאיכות הטבע בדרך הכי טבעית לו".
Debby & Ron, משרד הפרסום בבעלות רון שלי ומשה דבי ובניהולו של גולן בר שלום, הוקם בשנת 2010 ומתמחה במתן פתרונות אסטרטגים ויצירת תקשורת שיווקית המשלבת פרסום תוכן ודאטה העונה על אתגר המותג בעידן של ריבוי ערוצים.  בין לקוחות Debby & Ron: LURPAK, יוניליוור, PayPal, המכללה האקדמית תל-אביב יפו, קוואקר, משקי הקיבוצים, המשרד לעניינים אסטרטגיים, הרשות לפיתוח ירושלים, עיריית ראשון לציון, מכון היצוא, חברת התרופות Merck ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה