שיווק ופרסום

מקאן תוביל מהלך בינלאומי של סוכנות המדיה העולמית IPG וטיקטוק

IPG והפלטפורמה הצעירה ישתפו פעולה בבניית תכנית יוצרים ראשונה מסוגה. התוכנית תחבר בין מותגים ליוצרים מובילים בטיקטוק כדי לספק ייעוץ אסטרטגי וליצור הזדמנויות לשיתופי פעולה. משרד הפרסום הוותיק יוביל את המהלך בישראל
כפיר אדר | 
עמית משיח. מקאן תל אביב (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
טיקטוק העולמית וסוכנות המדיה המובילהIPG  מאחדות כוחות כדי להוביל יוזמה ראשונה מסוגה, מעין אקסלרטור ליוצרים ועולמות התוכן והמותגים, שנועד לחבר מותגים למרכז התרבות העכשווית.IPG  וטיקטוק ייצרו סדרה של תוכניות מותאמות אישית עבור לקוחות IPG בעולם ולקוחות סוכנות הפרסום יוניברסל מקאן דיגיטל בישראל​​, שיעזרו להם לבנות נוכחות אותנטית בטיקטוק על ידי חיבור לקהילת היוצרים של הפלטפורמה.
לטובת התוכנית תיבחר קבוצת יוצרים מובילים שיספקו הנחיה מעשית ללקוחותIPG ​​ ויוניברסל מקאן דיגיטל כדי להבטיח שהתוכן שלהם יהיה מחובר תרבותית ויהדהד עם קהילת טיקטוק. המפגש הראשון של התוכנית יהיה 'מחנה יוצרים', מפגש רבעוני בו קבוצת היוצרים תייעץ למותגים של IPG ומקאן על הקמפיינים הבאים שלהם.
התכנית החדשה הינה תולדה של שיתוף פעולה בשלוש שנים האחרונות בין IPG לטיקטוק בו סוכנות המדיה קיבלה גישה לאופן שבו הקהילה של טיקטוק פועלת. השתיים התחייבו גם לזהות דרכים חדשות לטפח גיוון והכללה בפלטפורמה ומחוצה לה. החברות ישתפו פעולה בפיתוח אסטרטגיות חדשניות ויצירתיות לטובת ארגונים ללא מטרת רווח ולשילוב קהילות שאינן מיוצגות בפלטפורמה.
"אני נרגש להודיע ​​שלקוחות IPG​ יקבלו כעת גישה ייחודית ליכולות התוכן והבידור העצומות של טיקטוק", אמר דריל לי, מנכ"ל גלובלי, IPG Mediabrands. "טיקטוק, כפלטפורמה המתקדמת ביותר מבחינת אחריות תקשורתית (כך על פי על מדד האחריות התקשורתית של IPG), זכתה בשותפות זו באמצעות גיבוי דבריה בעשייה וביושרה".
"על רקע ירידה בחשיפה לצורות תקשורת מסורתיות, קריטי שתקציבי הלקוחות ינותבו לדרכים חדשות שיעזרו להם להתחבר לקהלים", הוסיפה דני בנוביץ, נשיאת IPG Mediabrands MAGNA. "שותפות זו תספק ערך מדהים ללקוחותינו, וחשוב מכך, תעזור לכולנו ללמוד את הכוח של יצירת קהילות תוכן בקנה מידה גדול".
"בטיקטוק למותגים יש את היכולת הייחודית להפוך ליוצרים ומספרי סיפורים על ידי חיבור לקהילה וגישה פתוחה לתכנים שלהם", אמר בלייק צ'אנדלי, מנהל תחום פתרונות עסקיים גלובליים בטיקטוק. "אנו שמחים להיות שותפים. של IPG Mediabrands ועוזרים ללקוחותיהם להתמודד עם מגמות חדשות, ליצור זרם תוכן קבוע המהדהד את הקהילה שלנו ולאמץ את היצירתיות והתרבות שהופכים את טיקטוק לפלטפורמה כה מדהימה".
עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן בישראל - הנציגה של IPG לשוק המקומי: "אנו בקבוצת מקאן שמחים להעניק ערך נוסף ללקוחות הקבוצה באמצעות שת״פ בלעדי וייחודי עם טיקטוק שמטרתו - יצירת קמפיינים אותנטיים בכלי וידאו, תוך מינוף תובנות וידע ייחודיים לפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה