שיווק ופרסום

צפו: איך מנגישים לדור הטיקטוק את השואה?

כוכבי הטיקטוק הגדולים של ישראל בישלו ארוחות לניצולי השואה מעוטי יכולת. טיקטוקר האוכל רובי מיכאל בישל ושדרג מנות. ושאר כוכבי הטיקטוק הישראלים  המשיכו יחד לחלוקת האוכל לניצולי השואה ושמעו עדויות מניצולי השואה
מערכת ice |  1
ענבל רז (צילום לחיות בכבוד)
טיקטוק ישראל יצא היום (רביעי) בשיתוף פעולה מיוחד עם עמותת "לחיות בכבוד" לרגל יום השואה, כוכבי טיקטוק מובילים הגיעו למטבחי העמותה, בישלו מנות מיוחדות וחילקו אוכל לניצולי שואה קשישים שידם אינה משגת. המחשבה מאחורי הקמפיין נועדה להסביר לדור הצעיר שמלבד זה שקיימים ניצולי שואה, הסוף שלהם "לא טוב" והם מתקשים לשרוד ורבים מתוכם חיים מתחת לקו העוני.
עמותת "לחיות בכבוד" אירחה במטבחי העמותה כוכבי טיקטוק מובילים מישראל, אשר בישלו מנות מזון לניצולי השואה ויצאו יחד לחלוקת המנות ומפגש בלתי אמצעי עם ניצולי השואה הקשישים – וכמובן תיעדו את כל הפעילות לחשבונות המצליחים שלהם בטיק טוק. 
בפרוייקט נטלו חלק כוכבי הטיקטוק ענבל רז, יסמין עומרי, נויה כהן , ואוראל צברי, אשר הגיעו למטבחי העמותה בראשון לציון, לארוז מנות שבישל ושדרג טיקטוקר האוכל רובי מיכאל ואז, כאמור, המשיכו יחד לחלוקת האוכל לניצולי השואה וכמובן למפגש עמם על מנת לשמוע את סיפוריהם של הניצולים מתקופת השואה. בנוסף, כחמישה ניצולי שואה זכו לקבל מנת אוכל מיוחדת אותה אהבו בילדותם, שבישלו והגישו להם הטיק טוקרים. 
באפליקציית טיקטוק החליטו להשיק באנר והאשטאג מיוחדים, שם ניתן יהיה להיחשף למצבם של הניצולים היום ולצפות במפגשים של הטיק טוקרים עם ניצולי השואה. שיתוף הפעולה נועד להנגיש לדור הצעיר את זיכרון השואה ואת מציאות ניצולי שואה שחיים בקרבנו כיום, מתוך הכרה והבנה כי אחד הערוצים המרכזיים להגיע אליהם הוא הטיקטוק, האפליקציה הפופולארית ביותר בקרב הצעירים היום.
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל התייחס לפרוייקט ואמר: "לטיקטוק יש יכולת לשמר זיכרון ולהעבירו הלאה לדורות הבאים. שיתוף פעולה זה מסייע להנציח את השואה ולהגיע לקהל של מאות אלפי ישראלים. אנו גאים לקחת חלק בעבודה הקדושה של עמותת לחיות בכבוד". 
ארז קרלנשטיין, מנכ"ל "לחיות בכבוד" הוסיף כי: "אנו רואים חשיבות עצומה בהנגשת זיכרון השואה לדור ההמשך, הדור הצעיר. לצערנו, חלק ניכר מניצולי השואה סובלים לא רק מחרפת רעב, אלא מבדידות קשה. העלאת המודעות למצבם, המפגש עם הצעירים, הענקת התחושה שיש אוזן קשבת לסיפוריהם ולכאבם, שיש מי שזוכר ושומע – חשובים לא פחות מחלקות המזון. אנחנו מודים לטיקטוק על התגייסות המבורכת וקוראים לכל אדם להיות שותף איתנו בזיכרון השואה ובהענקת חיים של כבוד לניצולי השואה".
צפו בסרטון (קרדיט: ניתאי פישר)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא דור הטיקטוק. זה דור הבננה על העץ
    אייל 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפמיניזם משפיע על הנקבות והזכרים. תוציאו את הזכר מהתמונה, זה העולם שתקבלו. ד"א יש עץ עם יותר בננות. מוזמנות לדלג לשם. לא צריך ללמוד כלום.
    סגור