שיווק ופרסום

רני רהב עוזב את אל על אחרי 30 שנה, השינויים בחברה השפיעו?

שינויי הבעלות בחברת התעופה, יחד עם מנוי המנכ"ל החדש, הביאו לשינויים משמעותיים בתפקידים באל על, ועתה גם הדובר המיתולוגי עוזב לאחר שליווה את החברה במשך שלושה עשורים. במכתב  של רני רהב לא הוזכרו הבעלים החדש והמנכ"ל החדש
מערכת ice |  4
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
עוד שינויים בחברת התעופה מאז כניסתו של אביגל שורק למנכ"ל: יועץ התקשורת הבכיר, רני רהב, מודיע הערב (ראשון) על עזיבתו את תפקיד דובר אל-על לאחר 30 שנה בתפקיד.
במכתב ששלח רהב לעובדי החברה, סיכם היח"צן הישראלי את דרכו בחברה והמשרד בראשותו שליוו את חברת התעופה: "היינו חלק מהגרעין שהביא את החברה להפרטה בראשות היו"ר האגדי מיכאל לוי, והמשכנו מאז, מול שלל המנכ"לים, היו"רים וההנהלה, לשרת את החברה, עד עצם היום הזה. עשינו זאת ללא מורא ופחד, בתחושת הזדהות וגאווה לאומית: למדינת ישראל, לדגל ישראל, לחברה ולעובדיה המדהימים, שחוללו ניסים ונפלאות 365 ימים בשנה, 24/7", כתב רהב.
על תפקידו בחברה כתב: "הצוות שלי ואני חיינו ונשמנו את אל על ביום ובליל, בשבתות ובחגים, לקחנו חלק פעיל בהצלחות מסחררות ובזמני משבר קשים וכואבים, עצרנו נשימתנו בכל נחיתת חירום ונשאנו עינינו השמימה בגאווה ובתקווה בכל הסכם שלום, בכל מבצע חילוץ שהשיב את בנינו ובנותינו הביתה וכמובן ליווינו את טיסות השלום הראשונות לאחר כינון הסכמי השלום עם מצרים, ירדן, איחוד האמירויות ובחריין".
איש התקשורת לא פירט את סיבת עזיבתו, אלא רק הוסיף כי ליווה את החברה גם כאשר הייתה בקשים כלכליים: "בשנה האחרונה, החל מאפריל 2020, לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה בשל משבר הקורונה העולמי, החלטתי שאחרי כל השנים בהן ליוויתי את החברה בכל מצב, אני ממשיך לעשות זאת כרגיל גם עתה ונרתם 24/7, ללא תמורה. כך עשיתי במהלך השנה האחרונה ועד היום, שכן אני רואה בחברה חלק בלתי נפרד מאיתנו".
כך, הודה לצמרת ההנהלה, מהיו"ר היוצא אלי דפס ועד בעלי החברה לשעבר, משפחת בורוביץ' בראשות דדי ותמי בורוביץ', בלי להזכיר את הבעלים החדש אלי רוזנברג והמנכ"ל החדש שורק, דבר שאולי מרמז את הרקע לעזיבתו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה לא מובן, זה עניין כספי. הבעלים החדש חא מעוניין בשרות
    אינטרפול 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רהב כותב נמשיך ללא תמורה. זה אומר יש בעיה של כסף.
    סגור
  • 3.
    מה לא מובן, זה עניין כספי. הבעלים החדש חא מעוניין בשרות
    אינטרפול 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רהב כותב נמשיך ללא תמורה. זה אומר יש בעיה של כסף.
    סגור
  • 2.
    נדיר שמשרד יחסי ציבור מלווה את אותה החברה במשך 30 שנה.
    שמרית נרקיס 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו דרכו של עולם וכל הכבוד לרהב על שהחזיק בתפקיד 30 שנה. די נדיר לראות משרדים שמחזיקים בלקוחות כל כך הרבה זמן. יחד עם זאת, רהב לקח צד ועמד לצידה, של משפחת בורוביץ, הבעלים הקודמים, באש ובמים. גם על חשבון השחרת שמם ותדמיתם של העובדים ובראשם הטייסים, אחד מיני המעשים המאוסים שנעשים בשל מחויבות יתר למי שמשלם לך - מבלי לראות את המציאות בבהירות.
    סגור
  • 1.
    נגמר הסיפור
    בההה 04/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הלקוחות הגדולים, בנק הפועלים, אל על, עוזבים את רני רהב? כי רני רהב עסוק בלייחצן את עצמו ולא את הלקוחות שלו.
    סגור