שיווק ופרסום

איתיחאד איירווייז בחרה בממן אוואישן כנציגה שלה בישראל

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, בחרה בסוכנות מקבוצת ממן שיהיה הנציגה שלה בישראל (GSA) ולנהל עבורה את מערך השרות והמכירות אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים
כפיר אדר | 
עומאר קאן סגן ועופר ריינהרדט (צילום יחצ)
איתיחאד איירווייז, חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי, שפתחה לאחרונה קו תעופה לישראל, הודיעה כי בחרה ב"ממן אוויאיישן", מקבוצת ממן, להיות הנציגה שלה בישראל (GSA) ולנהל עבורה את מערך השרות והמכירות אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים.
במפגש שהתקיים לציון המאורע במעמד נציגי סוכנויות התיירות המובילות בישראל, הדגיש עאמר חאן, סגן נשיא מכירות של איתיחאד איירווייז כי בכוונת החברה לעשות את כל המאמצים על מנת להפוך את הטיסות שלה לבחירה הראשונה עבור ישראלים, שירצו להגיע ליעדים רחוקים במזרח כמו תאילנד, הונג קונג והודו וגם ליעדים ברחבי ארה"ב.
אחד המהלכים שנשקלים ברצינות בשלב זה היא לאפשר לישראלים ליהנות מתוכנית "סטופ אובר", שמאפשרת לבלות עד 48 שעות באבו דאבי על חשבון החברה, לפני הקונקשן ליעד הסופי. עוד מאפשרת איתיחאד לנוסעים דרכה ליעדים בארה"ב, לחסוך את תהליך ההגירה והמכס הממושכים ולבצע אותם בשדה"ת באבו דאבי. המשמעות היא שנוסעי איתיחאד יוכלו לנחות בארה"ב כנוסעים מקומיים (אמריקאים) על כל המשתמע מכך. (יש לציין כי עדיין יידרש מכל ישראלי להמציא ויזה לארה"ב).
עאמר אף ציין באירוע כי מבקרים שיגיעו לאבו-דאבי יוכלו להגיע בקלות בתוך כשעה למטרופולין הסואן של דובאי באמצעות שירות ההסעות החינמי של איתיחאד איירווייז שמוענק לטסים במחלקת תיירים ונהג פרטי לטסים במחלקת עסקים.
לדברי עופר ריינהרדט, מנכ”ל ממן אוויאיישן: “אני מודה להנהלת איתיחאד על הבעת האמון. מעבר לנחיתה באבו דאבי, תיפתח האפשרות בפני הישראלים לטוס לעשרות יעדים ברחבי העולם, לרבות הודו ואוסטרליה, במחירים אטרקטיביים ובאחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה