שיווק ופרסום

רון גרנות ניצח במכרז וזכה בתקציב היח"צ והדוברות לפארק השעשועים הגדול בישראל

המשרד יעמוד בראש מערך הדוברות והיח"צ של מג'יק קאס – חברת התוכן ופארק השעשועים הגדול בישראל שיפתח בקיץ הקרוב בהשקעה של למעלה מ-250 מיליון שקל. משרדו של גרנות זכה בהליך אליו ניגשו 10 משרדים מובילים
כפיר אדר | 
רון גרנות (צילום ניר סטולו)
רון גרנות תקשורת ינהל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של פארק השעשועים מג'יק קאס הנבנה במעלה אדומים בהשקעה של 250 מיליון שקל בגודל 15,000 מ"ר כולל קומת מסחר וקומת מסעדות בסגנון ג'ונג'ל חיות, זאת לאחר שניצח במכרז אליו ניגשו 10 משרדים מהגדולים בארץ.
הפארק, אשר עבודות הבניה מתקיימים במרץ בימים אלה מסביב לשעון, יפתח בקיץ הקרוב והוא צפוי למשוך אליו כ-3 מיליון מבקרים בשנה ויהווה מוקד תיירותי פנים וחוץ ארצי. מדובר בלונה פארק המקורה הגדול ביותר שנבנה בישראל ומשרד היח"צ יטפל בהשקתו התקשורתית והחדרתו לשוק של חברת התוכן והפארק בזירה הלאומית והבינלאומית מתוך מטרה של משיכת תיירים אשר צפויים לפקוד חזרה את ישראל בשנה הקרובה.
פארק מג'יק קאס של חברת קס גרופ הינו מתחם שעשועים ואטרקציות לילדים ונוער המשלב בתוכו חברת תוכן שתפעל בזירת קהלי הילדים והנוער והוא משתרע על גודל של כ 15 אלף מטרים. הפארק כולל בתוכו, מלבד מתקנים חדישים – כגון רכבת הרים המתנשאת לגובה של 21 מטרים הצופים לים המלח, רכבת הרים 360 , מגדל מעלית, קומת מסחר והסעדה בסגנון ג'ונגל חיות.
רון גרנות ילווה את הפעילות התקשורתית של החברה והוא נבחר מתוך כעשרה משרדים אשר התמודדו במכרז על התקציב הנחשק. משרדו של גרנות מחזיק בניסיון עשיר בלקוחות מעולמות התוכן של צרכנות ילדים ובני נוער. כיום הוא משמש כמנהל הדוברות ותקשורת של התיאטרון הלאומי 'הבימה', היה חבר בצוות הדוברות של אירוויזיון 2019, ומחזיק בניהול יחסי ציבור של עשרות לקוחות בתחומי הצרכנות, כלכלה ותרבות כגון: חברת שינדלר מעליות, פרשוק – רשת קמעונאות אונליין, מתחם האירועים והתרבות 'גבריאל', תיאטרון השעה הישראלי, המרכז הרפואי הישראלי לאלצהיימר ועוד.
מהנהלת מג'יק קאס נמסר: "אנו שמחים ונרגשים לעבוד עם משרד 'רון גרנות תקשורת' התואם את ה DNA שלנו כחברת תוכן ופארק שעשועים פורץ דרך. אנו מאחלים הצלחה רבה לשותפים שלנו לדרך".
רון גרנות עצמו הוסיף: "פעם בעשור נופלת ההזדמנות לעבוד עם אנשים חולמים, פורצי דרך שחולמים לעשות היסטוריה וככאלה הם האנשים מאחורי המג'יק קאס. אני מודה להנהלה על הבחירה בנו בהובלת המנדט של השפה התקשורתית ואין לי ספק שהחזון שלהם יבוא לידי ביטוי בקמפיין התקשורתי אותו אני אוביל יחד עם צוות משרדי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה