שיווק ופרסום

"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" תטפל ביח"צ של אייר פראנס

ענקית התעופה בחרה במשרד היח"צ כדי שייצג אותה. "בטוחים כי שיתוף הפעולה יניב תוצאות בעלות ערך אשר יהלמו את ערכי החברה"
מערכת ice | 
זאביק דרור (צילום יח"צ)
ענקית התעופה העולמית שבסיסיה באירופה הודיעה כי מי שייצג אותה בישראל ויהיה אחראי  על הטיפול במערך יחסי הציבור והמשפיענים של החברה הוא משרד יחסי הציבור "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית".
קבוצת אייר פראנס/KLM ההיא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם והיא הקבוצה המובילה מבחינת תנועת נוסעים בינלאומית מאירופה. חברת הטיסה מציעה ללקוחותיה מפת יעדים שמכסה 314 יעדים ב- 116 מדינות, ומפעילה עד 2,300 טיסות יומיות, בעיקר משדות התעופה המרכזיים  מפריס-שארל דה גול ומאמסטרדם-סכיפהול. 
"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והמחזיק בלמעלה מ-50 לקוחות מתחומי העסקים, לייף סטייל, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה, טכנולוגיה ועוד. המשרד מתמחה ומעניק פתרונות בכל תחומי השיווק ותדמית. משרד היח"צ מחזיק בחברת המשפיענים Influencers שמנהלת בהצלחה רבה קמפיינים דיגיטאליים קריאטיביים ברשתות החברתיות עבור לקוחות המשרד ולקוחות חיצוניים באמצעות אלפי משפיעני רשת, מומחים וסלבריטאים.
אייר פראנס/KLM מצטרפת לקבוצת קניוני עזריאלי, סופר פארם ואמריקן אקספרס שהם לקוחות המשרד המרכזיים. דאביק דרור מסר לגבי שיתוף הפעולה: "אנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול ביחסי הציבור של קבוצת התעופה המובילה, אייר פראנס/KLM. מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולקבע את מעמדה של החברה כמובילה בתחום התעופה ברמת החדשנות והן ברמת השירות והפתרונות לקהל לקוחותיה. כמו כן  לייצר חשיפה רחבה ולהעמיק את החשיפה לכל פעילויות הקבוצה. ביניהן השקת מטוס האיירבאס החדש, תוך שמירה על חווית הלקוח הייחודית לקבוצת התעופה המובילה".
מנהל מכירות קבוצת אייר פראנס/KLM אלון נטע מסר: "אנו בקבוצת אייר פראנס/KLM שמחים לחבור למשרד יחסי הציבור והמשפיענים של זאביק דרור ובטוחים כי שיתוף הפעולה יניב תוצאות בעלות ערך אשר יהלמו את ערכי החברה ויביאו את הבשורות החדישות ביותר מעולם התעופה לכל בית בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה