שיווק ופרסום

תקציב חדש למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית"

המוסיקאי והיוצר הישראלי שחר דוד סאול הצטרך למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" ויקבל את שירותי היח"צ והתדמית. זאביק דרור: "כותב ומלחין במארז של כריזמה וקסם בגובה 193 ס"מ"
מערכת ice | 
שחר סאול (צילום יחצ)
שחר דוד סאול הודיע אתמול (חמישי) כי הוא עובר לניהול תקשורתי של זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית ומצטרף למספר אומנים נוספים שמקבלים את שירותי היח"צ כמו: משה פרץ, אדם בוחבוט, סטטיק ובן אל ויהונתן מרגי. מי שמנהלת את מחלקת המוזיקה של המשרד ותנהל גם את היח"צ של סאול היא עדי יואל.
כאמור, המוסיקאי והיוצר הישראלי שחר דוד סאול מהיוצרים המבטיחים בסצינת ההיפ הופ והR&B העולמית מצטרף למשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" אשר יטפל במערך יחסי הציבור והתדמית של האומן, בימים אלה שחר עובד על להיטים חדשים וזוכה לתמיכה וייצוג של גאגא בוקינג. סאול חבר למפיק המוזיקלי ג'ורדי והלירקאי רון ביטון שאחראיים על להיטי ענק של האומנים הגדולים בתעשייה, בנוסף שחר מיוצג אומנותית ע"י הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי, מחברת ההפקות, המיתוג והאסטרטגיה לאמנים Roms. 
זאביק דרור התייחס להצטרפות של סאול: "שחר סאול הוא מוסיקאי, יוצר, כותב ומלחין עם קול ייחודי וסקסי במארז של כריזמה וקסם בגובה 193 ס"מ. שמו של שחר סאול הנו סוד מדובר בתעשיית המוסיקה בישראל ואנחנו שמחים לקבל לידינו את הטיפול האסטרטגי במיתוג ובתקשורת בנקודת ההזנקה של הקריירה שלו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה