שיווק ופרסום

סערת אדלר חומסקי ופועלים, האם הבנק השיב אש חזקה מדי?

בנק הפועלים תוקף בחריפות את החלטת אדלר חומסקי לעזוב בפתאומיות לאחר עשרים שנה ולעבור לבנק המתחרה - בנק דיסקונט - ומאשימים כי בידי משרד הפרסום נמצא מידע רגיש וסודי שעלול להשתמש נגדו "נזקים של מיליוני שקלים"
יהודה לוינגר |  1
אייל חומסקי ודב קוטלר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, יחצ גדי דגון)
לאחר הפצצה שהטיל משרד הפרסום הגדול אדלר חומסקי על בנק הפועלים, שהודיע למנכ"ל דב קוטלר כי הוא עוזב באופן פתאומי לאחר עשרים שנה, בדרך לטפל בתקציב משרד הפרסום של בנק דיסקונט, בבנק לא נשארו חייבים והחליטו להשיב באש, אולי חזקה מדי.
כזכור, על פי הדיווחים, ההודעה הפתיעה את ההנהלה של הבנק וזאת לאחר שאדלר חומסקי התמודדו במכרז פנימי מול גיתם BBDO על מהלך של הבנק להשקת שפה חדשה ומיתוג.
אם עד עכשיו הדרמה לא הספיקה, והעזיבה של אדלר חומסקי מהתקציב הענק של הבנק הגדול בישראל, הפרשה מסתעפת בעקבות מכתב שהתפרסם באתר "כלכליסט" ובו דרישה מקיפה למחיקת מידע ששייך לבנק ותצהיר משפטי שיאמת זאת וזאת לאחר החשיפה של משרד הפרסום לסוגיות פנימיות של הבנק. בנוסף: דרישה למערכות המחשוב של אדלר חומסקי לבדיקת מידע של הבנק ושירותים שקיבל הבנק וצינון של כל המעורבים עם בנק הפועלים של שישה חודשים לפני שיעברו לעבוד עם בנק דיסקונט.
בבנק הפועלים מכחישים כל קשר לדיווחים ואומרים ל-ice כי "בנק הפועלים אינו נוהג להתייחס בפומבי למערכות היחסים שלו עם ספקיו. החוזים שנחתמים עם כלל ספקי הבנק, מתירים לבנק לוודא כי הספקים עמדו ועומדים בכללי אבטחת המידע, הגנת הפרטיות והסייבר. שאר הדברים הינם בגדר רכילות גרידא ואין בכוונת הבנק להתייחס אליהם". גם באדלר חומסקי מוסרים כי הם אינם מגיבים לפרשה שהתפוצצה היום.
על פי הדיווחים, עורכי הדין חיים רביה ויוסי מרקוביץ ממשרד פרל, כהן, צדק, לצר, ברץ, שלחו מכתב חריף לבעלים של המשרד, אייל חומסקי, ובו טענות על העזיבה הפתאומית של המשרד בטיפול בלי התראה "פעלתם בהיחבא", האשימו בבנק, וזאת כל עוד הם מנהלים מגע עם דיסקונט והעלימו את המגעים עם הבנק המתחרה. בפועלים העלו את האשמות שעל שולחן המו"מ עם דיסקונט הגישו באדלר חומסקי את הידע שלהם על בנק הפועלים כחלק מהמגעים "כל זאת בסתר מאחורי גבו של הבנק, כאילו לא נרקם דבר במחשכים, פעלתם כמי שמחדיר מרגל לתוככי הבנק", האשימו בפועלים והוסיפו כי זה מגיע לכדי "הפרת חובת האמון כלפי הבנק וחובת הסודיות שלכם כלפי הבנק".
במכתב שפורסם הועלה גם הנזק הכספי, וזאת לאור העובדה שמשרד הפרסום לא חתם על תקופת צינון, והוסב לפועלים נזקים כבדים שנאמדים רק בהערכה ראשונית במיליוני שקלים.
כאמור, כלל הגופים בפרשה לא הגיבו על המכתב שפורסם, והצעד של בנק הפועלים אולי היה חריף מדי בפרשה הדרמטית שבכל מקרה מסעירה את עולם השיווק והפרסום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוטלר דואג ליגאל ברקת החבר שלו
    ארנון גנטי 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אידי קוטלר רוצה להעביר את תקציב הבנק ליגאל ברקת ... זה מה שהוא עושה וכל השאר זה מסך עשן והסטת העניין מיגאל ברקת
    סגור