שיווק ופרסום

ליאור רז בצעד מפתיע: זה הג'וב החדש שלו

העונה הרביעית של פאודה התחילה את הצילומים ובזמן הזה ליאור רז קוטף ג'וב חדש ומפתיע מאוד, בו יחליף זוג פרנזטורים ותיק מאוד, אחרי כמעט עשור
מערכת ice | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)
בזמן שצילומי העונה הרביעית של ההצלחה המסחררת "פאודה", נמצאים בשלבים הראשונים, יוצר הסדרה ומי שמגלם את הדמות הראשית בה, ליאור רז, מצא לו ג'וב חדש ומעניין. רז הוציא השנה האחרונה את הסדרה הבינלאומית הראשונה שלו בהפקת נטפליקס, ופאודה עצמה הגיעה עד לאיראן, אבל כל אלה אפילו לא מרמזים על הדבר הבא של התסריטאי והשחקן.
מדובר בחוזה פרזנטורינג חדש של השחקן שיהפוך לפרזנטור של ביטוח ישיר. הדרמה האמיתית פה היא העובדה שרז יחליף את צמד היונים שבמשך העשור האחרון היו ה"פרזנטורים" של ביטוח ישיר.
מי שעמדו עד עכשיו מאחורי הקולות של צמד היונים הם השחקנים וכוכבי ארץ נהדרת אלי פיניש וטל פרידמן. היונים, שעברו מעללים שונים בקמפיינים של ביטוח ישיר, הכל לפי הבריף התורן של הקמפיינים. 
כעת היונים והעומדים מאחוריהם מסיימים את הייצוג של החברה אחרי שבמהלך השנים הובילו קמפיינים רבים וזכורים שבחלקם אף נכחו טאלנטים נוספים לחיזוק. הצמד המטורלל הזה הפך במהלך השנים ל"שקע ותקע" של ביטוח ישיר ומהלך דרמטי כזה של החלפת מיתוג על גבי מיתוג חזק עומד להיות מעניין.
הקמפיין החדש של ביטוח ישיר, בלי היונים, עם כוכב פאודה עתיד לעלות כבר בימים הקרובים, ועדיין לא ידוע מה יהיה בו. נזכיר כי היונים התחילו את דרכם בקמפיין שנקרא ,"כביש יונים", באוגוסט 2012, ומאז הם כיכבו במאות קמפיינים של ביטוח ישיר.
צפו בסרטון:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה