שיווק ופרסום

הקמפיין שעורר סערה: כך הטיסו את "הכפיל של מרגי"

קמפיין מפתיע עלה בסוף השבוע האחרון בערוצים המסחריים ובמדיה הדיגיטליים, במרכזו הופעת פרידה שניה בין נועה קירל ל...כפיל של מרגי, הזמר הלטיני לונאי. כך צולם הקמפיין בחשאיות
מערכת ice |  1
נועה קירל ולונאי בקמפיין יס (צילום אוהד רומנו)
yes עלתה בסוף השבוע בקמפיין לשירות חדש בסטרימינג שלה, "yes+ myTV", ממשק המאפשר לכל אחד בבית ליהנות מפרופיל אישי הכולל את התכנים האהובים בכל מקום ובכל זמן, בדומה לפרופילים שמאפשרים שירותי הצפיה של נטפליקס. בסרטון הקמפיין משתתפים נועה קירל, פרזנטורית החברה, לצד הכוכב הלטיני הבינלאומי לונאי- Lunay שמוכר גם כ"כפיל של מרגי" בשל הדמיון שניתן למצוא בינו לבין יהונתן מרגי.
לונאי, הוא זמר מצליח מפורטו ריקו עם להיטים הזוכים למאות מיליוני צפיות והאזנות ביוטיוב ובספוטיפיי, הוא הגיע ארצה בחשאיות לצורך צילום הקמפיין. לונאי הוטס לארץ במיוחד, ולא צולם מרחוק, וביקורו בישראל והשתתפותו בקמפיין נשמרו בסוד בארץ ובחו"ל גם מפני 10 מיליון עוקביו ברשתות החברתיות.
בסרטון, מבצעת נועה קירל את השיר "שנינו שווים" של אביב גפן, שיר הפרידה האולטימטיבי, בעיבוד מחודש עם מילים שונות המתארות זוג שלא אוהב את אותם התכנים בטלוויזיה. לאורך הקליפ נועה ולונאי  מגלמים דמויות אופייניות מהפקות המקור המוכרות של yes- פאודה, שטיסל, מלכת היופי של ירושלים, והטבח. בכל סצנה נועה ולונאי לא מסתדרים ביניהם, בגלל הטעם השונה בתוכן בטלוויזיה, ומביעים את תסכולם מכך בצורה הומוריסטית. בסוף השיר נועה מסכמת את המצב: עכשיו נפרדים, ורואים את הפרידה לפרופילים אישיים על מסך ה- yes+. עכשיו תחברו את סיפור הקריאייטיב עם סיפור הפרידה של קירל ומרגי ותחברו את זה עם לונאי הכפיל, יש פה קריצה לא קטנה.
 
הקמפיין עלה בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים, והפקת הענק הקולנועית צולמה בתל אביב. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes אמר: "הקמפיין והשירות החדש הם חלק מהמהלך האסטרטגי של מעבר מלא לשידורים על גבי רשת האינטרנט. במהלך 2022 תהפוך yes לחברת הטלוויזיה ב-IP   הגדולה בישראל. הדבר מחייב אותנו להמשיך לפתח פתרונות טכנולוגיים שמשדרגים את איכות הצפייה כפי שעשינו עם השירות החדש -  myTV המאפשר לצופים חוויה פרסונאלית, מותאמת ונוחה יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    They will be back!
    Kiriliyahu 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עצוף
    סגור