שיווק ופרסום

לימור כרסנטי עם תקציבים חדשים במחלקת הקולינריה

לימור כרסנטי מודיעה על שני תקציבים חדשים שהמשרד שלה ינהל ביניהם המסעדה של איש העסקים רונן מרדכי "הונו" ובין היתר תנהל את תקציב היח"צ של השף הפרטי רונן ורה שהאכיל את הסלבז בהפקות בוטיק שונות
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום יוסי אקריש)
משרד יח"צ לימור כרסנטי הודיע היום (רביעי) מתחדשת בשני לקוחות חדשים מתחום המסעדנות למחלקת הקולינריה של המשרד: מסעדת הונו והשף הפרטי רונן ורה. המשרד ינהל את תקציב היח"צ של שני הלקוחות.
מסעדת הונו- בבעלותו של איש העסקים רונן מרדכי, היא מסעדת קונספט אסייתית כשרה. כאמור, המשרד גם מקבל אל שורותיו את השף הפרטי רונן ורה: שף בשרים העוסק בנתחי בשר פרימיום והפקת אירועי בוטיק- פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, בין לקוחותיו הידוענים עינת שרוף, סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, אלה איילון, ליטל סמדג'ה, ניקול רזניקוב ועוד.
לימור כרסנטי יחסי ציבור ותקשורת אמונים על תקציבים  בתחומי הקולינריה, בריאות, לייפסטייל, נדל"ן, אופנה, משפט ועוד. בין לקוחותיהם: מסעדת נירוונה פרש קיטשן, מסעדת ביץ' קלאב חיפה, מסעדת פרש דה מרקט, רשת מרפאות העור והאסתטיקה ד"ר אלמן, המרכז הרפואי תירוש פיזיותרפיה וספורט, המרכז לעיצוב הבית האחים סיני, משרד עורכי דין צור, עו"ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן, האמנית ליאנה סקסונה-הורודי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה