שיווק ופרסום

ענקית הנדל"ן הכריעה: זה משרד היח"צ החדש שלה

"קבוצת בייסברג" של האחים אלמוג וגל בייסברג ממשיכה לצרף לשורותיה לקוחות חדשים מהגדולים במשק הישראלי. אל עשרות הלקוחות של "גלאי תקשורת" מצטרפת חברת השקעות נדל"ן
מערכת ice | 
נדל"ן משרדים (צילום pngwing)
חברת "רובי קפיטל", גורם פיננסי מוכר בתחום הנדל"ן עם מימון והשקעות של מיליארדי שקלים בשנה, בחרה ב"גלאי תקשורת" לניהול האסטרטגיה התקשורתית שלה. אל חברת יחסי הציבור, מבית "קבוצת בייסברג" של האחים אלמוג וגל בייסברג, הצטרפו לאחרונה בין היתר גם ההסתדרות הלאומית, רשת האופנה "תמנון", איגוד מהנדסי ערים ומכון דוידסון למדע  
רגע לפני ששנת 2021 מסתיימת, "קבוצת בייסברג" של האחים אלמוג וגל בייסברג ממשיכה לצרף לשורותיה לקוחות חדשים מהגדולים במשק הישראלי. אל עשרות הלקוחות של "גלאי תקשורת", זרוע יחסי הציבור של הקבוצה, הצטרפו בשבועות האחרונים תיקי יחסי הציבור של "ההסתדרות הלאומית", "מכון דוידסון למדע", רשת האופנה "תמנון", איגוד מהנדסי ערים, עמותת "שמחה לילד" ועוד.
כעת מצרפת הקבוצה לרשימת הלקוחות תקציב נחשק נוסף: חברת "רובי קפיטל", ענקית מימון והשקעות נדל"ן שהוקמה בשנת 2015 על ידי בכירים במערכת הבנקאית, המסחר והתעשייה. עד היום השקיעה ומימנה החברה עשרות פרויקטים ברחבי המדינה, בשותפות עם הבנקים ועם הגופים המוסדיים ושנת 2022 צפויה להוות שנת שיא לפעילותה עם שורה של מהלכים אסטרטגיים.
 
גל בייסברג, יו"ר קבוצת בייסברג: "למרות הקורונה ובמהלך המשבר העולמי, תחום הנדל"ן והתשתיות בישראל דווקא ממשיך לצמוח ולשמור על מגמת עלייה יציבה. בימים אלה אנחנו נמצאים בתהליך העמקת האחיזה של הקבוצה בתחומים אלה – ושמחנו שבחברת 'רובי קפיטל' ראו בנו כשותפים לדרך המרתקת ומלאת ההישגים שלהם. לפני הכול, מדובר בחברה של אנשים ציונים, מוכשרים וחדים ואנחנו בטוחים שבדרכנו המשותפת נביא בשורות גדולות בשנת 2022".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה