שיווק ופרסום

ארז טל בקמפיין חדש: האם הוא חוזה את העתיד?

איש הטלוויזיה יככב בקמפיין חדש של חברת הפינטק הישראלית riseup תחת הסלוגן: "תתחילו להסתכל קדימה", מה הוא חשב על החברה החדשה שהוא מייצג?
מערכת ice |  2
ארז טל, מועדון לילה (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
חברת רייזאפ שמנסה ליצור שינוי במציאות הכלכלית בישראל יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף, בהובלה של משרד הפרסום ענבר מרחב G, בכיכובו של איש הטלוויזיה והמנחה הוותיק ארז טל.
טל, יככב בקמפיין חדש של רייזאפ במסגרתו יגלם אדם עם כוח על שצופה את העתיד ומאפשר לישראליות וישראלים לשלוט על הוצאותיהם הכספיות בצורה חכמה ופשוטה, ולסייע להם לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם.
 
הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה
בערוצי הטלוויזיה המובילים, ברדיו ובדיגיטל. תמרה הראל כהן, ממייסדי האפליקציה אמרה על הבחירה: "ארז היתה קלה וטבעית עבורנו, מכיוון שבראייתנו ארז, שליווה את רובנו מילדות ועד היום, מייצג את הישראליות החיובית והאופטימית. בנוסף, ארז נושא עימו את אותם הערכים שחרטנו על דגלנו, מיום הקמת המותג, ובהם אנחנו רואים בסיס לפעילות המותג. - אמינות ואיכות".
ארז טל עצמו אמר: ״אני שמח להצטרף למשפחת רייזאפ. מהרגע ששמעתי על רייזאפ, הבנתי שמדובר בחברה שיכולה לייצר שינוי אמיתי ומשמעותי עבור כמעט כל משפחה בישראל. החיבור שלי לרייזאפ היה מיידי, מכיוון שהפשטות והאינטואיטיביות של הממשק, ביחד עם השינוי המיידי שרייזאפ מייצרת לניהול ההוצאות, מייצרים אימפאקט אמיתי שבעיניי הם ממש סוג של קסם…״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסומת ארז טל
    !!!! 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פירסומת מעצבנת לא מסוגלת להקשיב רעשנית מעבירה מיד את הערוץ לא יודעת מה התוכן ולא מעניין מעצבן לא נעים לישמוע אגרסיביות צעקנית דוחה
    סגור
  • 1.
    ארז טל
    אורה 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף ...הוא קיבל גוב ...לפרסם בטלביזיה !!!!
    סגור