שיווק ופרסום

קמפיין חדש קורא לשנות את תרבות הטיפול בסרטן בצעירים

קמפיין חדש בכיכובו של עמרי אנגל מציג באור חדש את ההתמודדות של צעירים עם המחלה הקשה. הקמפיין, בהובלת מרכז טל, הוא חלק ממיזם "חלאסרטן"
מערכת ice | 
עמרי אנגל בקמפיין החדש (צילום צילום מסך)
הקומיקאי והמוזיקאי עמרי אנגל מככב בקמפיין החדש של מרכז טל, ומבקש להתייחס אחרת בטיפול במחלה.
"אחת לחודש, כל חודש, אני דואג לפנק את עצמי" אומר אנגל, "ובאותה הזדמנות אני ממשש, נוגע, בודק את עצמי באשך." זהו כמובן לא הקמפיין הראשון של מרכז טל, שהקים את מיזם "חלאסרטן" שנועד לשנות את תרבות הטיפול בסרטן בצעירים ולהיות לקהילה ובית המעניקים תמיכה וטיפול מלא בצרכים הייחודיים להם, מרגע הבשורה, בתקופת הטיפולים ובכל שלבי ההחלמה.
ע"פ מרכז טל, בכל יום 10 צעירים בגילאי 18-45 מאובחנים בסרטן. "הסרטן שלהם אחר והוא משפיע על כל מעגלי החיים שלהם שנעצרו בנקודת הזינוק." אומרים במרכז טל, "הסרטן שלהם יחליט אם הם יוכלו להמשיך בקריירה שבדיוק התחילו, להתאהב, למצוא זוגיות, להקים משפחה, להביא ילדים, לקבל משכנתא. הסרטן שלהם לא תמיד נראה קירח ומצולק והוא לא תמיד מוקף בסביבה מחבקת ומגוננת והסרטן שלהם, לא באמת יעזוב אותם, גם כשיחלימו."
 
העמותה הוקמה לזכרה של טל יעקובסון, בתם של זוהר ויענקל'ה, שנפטרה בגיל 26 ממחלת הסרטן. פעילות המרכז נערכת בכל המישורים – טיפול ותמיכה, מחקר, שיתופי פעולה עם המכונים האונקולוגים ועם קופות החולים, שינוי מדיניות ציבורית, העלאת מודעות בציבור, הדרכת צוותי מטפלי ועוד. 
 
עמרי אנגל - משחק, בימוי, עריכה, מוזיקה
אן שטרייכמן, עמרי אנגל - כתיבה
נדב פסח - הפקה, צילום, אונליין
ישי קרני - במאי - חלאסרטן
גלוריה בס - משחק
קנת׳ גרין - הפקה בפועל
אילן וויינשטיין - עיצוב אמנותי
קאמילה רומרו - ארט, עוזרת הפקה
ג׳ון קארלו - תאורה
אחמד נאזים - עוזר צלם
סטנלי סולרטה - גריפ
ג׳יימס לוין - מקליט
אוויליז מרטינז - איפור ושיער
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה