שיווק ופרסום

רמי יהושע מארגן את ההנהלה מחדש: זה המנכ"ל שנבחר

אחרי העזיבה בפתאומית של מנכ"ל המשרד שמונה בינתיים לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, משרד הפרסום יהושע/TBWA מודיע על מינויים חדשים בהנהלה
מערכת ice |  2
רמי יהושע (צילום יח"צ)
משרד הפרסום יהושע/TBWA מודיע על מינויים חדשים במשרד אחרי עזיבת המנכ"ל הקודם יגאל ברקת. יניב פיינשניידר, בן 47, מונה למנכ"ל ויחליף את יגאל ברקת שמונה לאחרונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים. יניב שימש בתפקידו האחרון כ-CMO בחברה הבינ"ל WATERGEN , לפני כן, שימש כסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות, כמנהל השיווק של טרה ומילא תפקידים מגוונים בשטראוס ובטבעול. 
מינוי נוסף שמדווחים עליו במשרד הוא של קורן ווייס (40), שחוזר למשרד וימונה למנהל קריאייטיב ראשי. בעברו ניהל קריאייטיב ביהושע\ TBWA, מקאן, ובמשרדי פרסום נוספים בהם ניהל את הקריאייטיב של לקוחות מובילים בארץ דוגמת:  מקדונלד'ס, כאל, AIG, בנק לאומי, קבוצת מאיר, מגדל, אל על ורבים אחרים. קורן מחליף את אור לביא בתפקידו. 
דייוויד אונגר, בן 37, מונה למנהל מחלקת דיזיין בשבע השנים האחרונות ביהושע\TBWA כארט דירקטור בכיר, טיפל בלקוחות המשרד והיה אחראי בין היתר, למיתוג ושפה חדשה לרשתות ACE, יינות ביתן ו OFFICE DEPOT. 
 
ליזה יופה, בת 49, ששימשה כסמנכ"ל שיווק של ביופור, מצטרפת לחברה כסמנכ"ל לקוחות.  נבו כרמי, שותף במשרד, ימשיך בתפקידו כמשנה למנכ"ל ואחראי על המדיה וכסגן יו"ר דירקטוריון OMD, חברת המדיה של המשרד. 
רמי יהושע: "אני מבקש להודות ליגאל על כשרונו, חריצותו ותרומתו לחברה ב- 5 השנים האחרונות, ומאחל לו הצלחה גדולה בתפקידו החדש. כמו כן, הוקרתי ותודתי הגדולה, לאור לביא המוכשר והמקסים שעשה עבודה נהדרת וברוכה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית. לשותפי וחברי היקר, נבו, מעמודי התווך של החברה מזה חצי יובל, תודה מיוחדת על חוכמתו ותמיכתו האין סופית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכרון קצר מאוד יש לאנשים
    לא יהושע 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאילו מעולם לא התפרסם התחקיר על מעלליו לכאורה של רמי, גלגלי הפרסום והשיווק ממשיכים לנוע ולדרוס בדרך כל זכר לצדק
    סגור
  • 1.
    ליזה יופה לא הייתה סמנכ"לית שיווק בביופור. הייתה מנהלת. (ל"ת)
    קוראת 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור