שיווק ופרסום

בזכות ג'וני דפ: המוצר שמתפוצץ במכירות אחרי הניצחון במשפט

ג'וני דפ ניצח במשפט את בת זוגו לשעבר, ומי שניצח איתו הוא המותג דיור, שהמשיך להציג אותו בפרסומות וכעת מרוויח עליה מטאורית בביקוש
מערכת ice |  3
ג'וני דפ בפרסומת לדיור (צילום צילום מסך)
למשפט המתוקשר של ג'וני דפ ואמבר הרד שהסתיים אתמול לטובת הראשון, הייתה תופעת לוואי בלתי צפויה. לפי נתוני 'היי דיסקונט', הביקוש לבושם Sauvage של Dior, שדפ הוא הפרזנטור שלו, שגשג בשבועות מאז תחילת המשפט. בתוך חודש אחד בלבד, החיפושים בגוגל אחר הבושם גדלו ב-48 אחוז, מ-823,000 חיפושים במרץ, ל-1.2 מיליון באפריל.
העלייה פירושה ש-Sauvage הוא כעת הבושם השני הפופולרי בעולם מבחינת נתוני החיפוש בגוגל ונתוני המדיה החברתית. הבושם של דיור שני רק ​​ל-Baccarat Rouge 540 של Maison Francis Kurkdjian, שמתעלה מעליו מבחינת האשטאגים באינסטגרם, אם כי Sauvage מציג נתון כמעט כפול בכמות החיפושים השנתית של גוגל, כמעט 12 מיליון בשנה האחרונה.
 
דפ הפך לפנים של הבושם עם השקתו בשנת 2015, ועם ההכפשות נגד דפ שהתבררו כלשון הרע, הוכפשה גם דיור, שהמשיכה לתמוך בדפ ולהעלות פרסומות בכיכובו, מה שגרם לעלייה במתקפות נגדם.
 
כזכור, בית המשפט בארצות הברית הכריע וקיבל את תביעת לשון הרע של ג'וני דפ נגד גרושתו, אמבר הרד. הרד תפצה את דפ בסכום של 15 מיליון דולר, מתוך ה-50 מיליון שתבע ממנה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לדיור, להחרים את דיסני ועוד חברות שחושבות שהן (ל"ת)
    אדי 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הגיע הזמן באמת (ל"ת)
    אסף 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילו... נתניהו היה מייצג חברה מסחרית...
    רודף האמת 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוצאות היו מאוד דומות למה שקרה למותג דיור בעקבות המשפט של ג'וני דפ!
    סגור