משפט

ג'וני דפ ניצח במשפט, אמבר הרד תאלץ לפצות במיליונים

ניצחון ענק לכוכב ההוליוודי ג'וני דפ, שניצח בתביעת לשון הרע נגד גרושתו, אמבר הרד, שטענה כי התעלל בה והכה אותה. בעקבות הניצחון בתיק, הרד תאלץ לפצות את דפ בכ-15 מיליון דולר. קריאות ניצחון בשמו של דפ נשמעו בבית המשפט לאחר הפסיקה
מערכת ice |  6
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
אחד המשפטים המתוקשרים ביותר בשנים האחרונות, אם לא המתוקשר ביותר, הוכרע הערב (רביעי), כאשר בית המשפט בארצות הברית הכריע וקיבל את תביעת לשון הרע של ג'וני דפ נגד גרושתו, אמבר הרד.
בעקבות ההחלטה הדרמטית, המשפט, שנמשך תקופה ארוכה בליווי האשמות הדדיות קשות, הוכרע בניצחון מוחץ של דפ, שיזכה על פי פסיקת בית המשפט לפיצוי של כ-15 מיליון דולר, אותם תאלץ לשלם הרד לאחר שחבר המושבעים החליט לבחור את הצד של דפ בתביעה. 
 
כזכור, הרד טענה רבות כי דפ הכה אותה והתעלל בה לאורך שנות הזוגיות של השניים, ובנוסף גם 'דחף אותה במדרגות'. חבר המושבעים החליט שהטענות של הרד נגד דפ היו שקריות, כאשר בית המשפט פסק על פיצויים של כ-15 מיליון דולר, פסיקה לאחריה נשמעו באולם בית המשפט קריאות ניצחון בשמו של דפ. במקביל, בית המשפט פסל את תביעת לשון הרע של הרד נגד דפ.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    how i got my love back
    maya elijah 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום חברים יקרים שלי. אשמח לחלוק איתך את העדות. לפני כמה חודשים הגבר שלי עזב אותי בשביל אישה אחרת. אני כל כך אוהב אותו וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה התאבדות. ניסיתי כמה דרכים, אבל אף אחת לא הצליחה. החלטתי לקרוא באינטרנט ולקרוא על לחשים ולחשים. ניסיתי, הפסדתי הרבה כסף, אבל זו הייתה אותה תוצאה. כמעט ויתרתי עד שפגשתי את לחש הקסטר ששכנע אותי בהצלחה וקראתי תגובות של אנשים באתר שלו. הייתי סקפטי כשפניתי אליו כי הפסדתי הרבה כסף. במשך שבועיים, כשהוא מטיל כישופים, הגבר שלי חזר לביתי... עכשיו הגבר שלי צייתן מאוד ואוהב אותי יותר. אני בהריון בחודש 2 עכשיו ואני שמח שיש לו אותו בחיי. הייתי ממליץ לך לפנות לאשף הכישוף העוצמתי הזה, שנתן לי הזדמנות שנייה לאושר ואהבה, ניסיתי כמה לחשים ואף אחד לא הצליח. אם מישהו יכול לעזור לך להחזיר את האהבה ולהדריך אותך בחיפוש אחר פתרונות לחיים, זה הוא. צור איתו קשר ישירות ב -Email: (dralaba3000@gmail.com) אתה יכול גם לווטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744. צור קשר עם האיש הנהדר הזה היום ותפתור את הבעיות שלך ב-100%.. ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)
    סגור
  • 5.
    מגיע לו לנצח (ל"ת)
    סוף סוף 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    התביעה על 50 מיליון ולא 15 (ל"ת)
    יש הבדל 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מעולה .
    ש"ג 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו - משפט פלילי להרד . על עדות שקר וזיוף ראיות . לכלא
    סגור
  • 2.
    הצדק יצא לאור (ל"ת)
    אנונימית 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    מגיע לה. כמה שקרים ומניפולציות. פיכס (ל"ת)
    אישה רעה 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור