שיווק ופרסום

מרינה קפלון-דיגמי מונתה למשנה למנכ"ל דבי תקשורת

אחרי שלפני כשנה מונתה לסמנכ"לית בכירה וראש תחום היח"צ, קפלון-דיגמי מקבלת קידום נוסף ויוקרתי בחברה מובילה בשוק התקשורת ויחסי ציבור
מערכת ice | 
מרינה קפלון-דיגמי (צילום אלי שרם)
מרינה קפלון-דיגמי (36), מונתה למשנה למנכ"ל בחברת יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי דבי תקשורת, ותצטרף לשדרת ההנהלה הבכירה של החברה לצד היו"ר והמייסד משה דבי ומנכ"ל החברה נדב ברקוביץ. קפלון-דיגמי החלה את דרכה בדבי תקשורת בשנת 2018 בתפקיד יועצת תקשורת ובהמשך קודמה לסמנכ"לית בכירה וראש תחום יחסי הציבור, וניהלה את מחלקת הצרכנות, התיירות והלייף סטייל שצמחה משמעותית בשנים האחרונות.
 
מאז שהצטרפה לדבי תקשורת, קפלון-דיגמי מייצגת לקוחות אסטרטגיים ותאגידים בינלאומיים כמו קימברלי קלארק, טמבור, שיאומי, קבוצת גוליבר, רשת אפריל, OkCupid ,Beko ,קבוצת קס ועוד. בעבר גם את קבוצת ייצגה גם את לופטהנזה ורשות החדשנות. בשנתיים האחרונות הובילה קפלון-דיגמי פרויקטים בינלאומיים, בהם השקת פעילותן של חברות התעופה מאיחוד האמירויות Etihad ו-Emirates בישראל, וחנוכת פרויקט התיירות גשר היהלום בגיאורגיה, שנבנה על ידי קבוצת קס.
 
במסגרת תפקידה החדש, קפלון-דיגמי תקדם את מנועי הצמיחה של החברה ותפעל להרחבת הפתרונות המקצועיים שניתנים כיום למגוון הלקוחות בדבי תקשורת. קפלון-דיגמי בעלת ניסיון מגוון של למעלה מ-15 שנים ביחסי ציבור ותקשורת, תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בתקשורת, מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה