שיווק ופרסום

יהושע TBWA זכו בתקציב הפרסום הענק של יאנגו דלי

חברת יהושע TBWA זכתה בתקציב הפרסום של Yango Deli המוערך בכ-10 מיליון שקל
מערכת ice | 
יניב פיישניידר (צילום יחצ)
קבוצת יהושע TBWA זכתה במכרז לניהול תקציב הפרסום של Yango Deli בהיקף של 10 מיליון שקל, המשרד נבחר במסגרת מכרז פרסום שארך מספר חודשים, יהושע זכה במכרז בו התמודדו כ-4 משרדים, ביניהם גם משרד הפרסום ראובני-פרידן. עד לאחרונה תקציב הפרסום של החברה היה מופקד בידי HapPpy. 
נטע דושניק, מנהלת שיווק Yango Deli ישראל: "אנו שמחים על תחילת העבודה והיציאה לדרך משותפת עם משרד הפרסום יהושע/TBWA בראשות רמי יהושע. עם החיבור נביא רוח רעננה וקריאייטיבית שמתחברת באופן טבעי למותג Yango Deli". 
 
יניב פיישניידר, מנכ"ל חברת יהושע TBWA: "אנו גאים להוביל את מערך הפרסום החדש של Yango Deli, שהביאו לישראל שירות דיגיטלי מהפכני בענף הצרכנות. אנו מודים על האמון ומצפים לעבודה ויצירה משותפת. אנו סמוכים ובטוחים כי יחד נוכל למנף את ההצלח  Yango Deli ולהגיע לגבהים חדשים בענף הצרכנות. אנו גאים ללוות את החברה ולסייע לה באתגרים המשחרים לפתחה". 
אפליקציית Yango Deli הושקה כפיילוט ניסיוני לפני קרוב לשנתיים, כאשר ישראל נבחרה כמדינה הראשונה בה הושק השירות החדשני בזירה הבינלאומית. בעקבות ההצלחה הגדולה השירות הרחיב את אזורי הפעילות לאזורים וערים נוספים ברחבי בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה