שיווק ופרסום

איתי גלו ורון ביטון חברו לכוכבי הטיקטוק בקמפיין רשת חדש

המוזיקאים איתי גלו ורון ביטון יחד עם כוכבי הטיקטוק ניר ואופק חברו יחד לקמפיין רשת חדש למותג XL, בתקווה לכבוש את הרשתות החברתיות ולקרוא לגולשים להעלות סרטונים
מערכת ice |  1
איתי גלו עם ניר ואופק (צילום שוקה כהן)
קמפיין חדש עולה לרשת: מותג משקאות האנרגיה XL, יצר סאונד בטיקטוק בקמפיין יחד עם הדי.ג'יי והמפיק המוזיקלי איתי גלו, הכותב והמלחין רון ביטון ויוצרי התוכן ניר ואופק, בשם "איך אני אוהב.ת XL".
בשנה האחרונה כבשו ניר בנילוש ואופק מזרחי את הרשת עם הלהיט "מה עושות היום" ושאר דמויות סאטיריות פרי יצירתם, ואף עלו לבמות עם מופע קומי. גלו וביטון עבדו גם הם כל אחד בנפרד עם הזמרים והזמרות הגדולים בישראל, ואף חולקים הצלחות משותפות כמו "פעמון" של נועה קירל ו"עולה על שולחנות" של מרינה מקסימיליאן.
בקמפיין הנוכחי שילבו כוחות ויצרו יחד את הסאונד "איך אני אוהב.ת XL". כמו כן, צילמו לסאונד וידיאו קליפ שילווה אותו ברשתות החברתיות. לראשונה, הקמפיין ייתן את הבמה לצרכנים ויקרא להעלות סרטונים עם הסאונד המקורי ברקע, כשהסרטונים המוצלחים ביותר שישתתפו יופיעו בפרסומת טלוויזיה ויזכו לחשיפה רחבה.
 
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה בטמפו: "גאים לעבוד בשיתוף עם השמות הכי חמים בשוק ובקרוב נכניס אנרגיות מרימות עם מותג XL האהוב. אין זכות גדולה מלתת לצרכנים אמיתיים רגע תהילה ולהיות חלק אינטגרלי ממהלך כזה".
הילה דניאלי, מנהלת מותג XL בטמפו: "כיף ומרגש לקחת חלק בפרויקט ראשוני מסוגו שמשלב יוצרי תוכן, מלחין ומוזיקאי מהמובילים בתחום. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שכולם ידברו עליו, ומחכים לשמוע את כולם מזמזמים ברחוב את הלהיט החדש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ?????????????? (ל"ת)
    בניבן 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור