שיווק ופרסום

הסתיים המכרז לניהול יח"צ של התזמורת הסימפונית ראשל"צ: זה המשרד הזוכה

ענת שור, בעלי דולפין פרסום ויחסי ציבור: "אנחנו גאים על הבחירה בחברת דולפין לנהל את תקציב יחסי הציבור של התזמורת ומודים על הבעת האמון בנו"
מערכת ice | 
ענת שור ודור שור דולפין יחסי ציבור (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור דולפין, בבעלותם של ענת ורון שור זכה במכרז להובלת המערך התקשורת ויחסי הציבור של התזמורת הסימפונית ראשון לציון. התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון נוסדה בשנת 1988 על ידי עיריית ראשון לציון והינה הגוף היוצר הגדול והחשוב בעיר. משנת 1989 היא פועלת כתזמורת האופרה הישראלית. התזמורת התמקמה בקצה העליון של הפירמידה האמנותית בישראל כגוף מוסיקלי, מוביל ומחדש. בנוסף, התזמורת מובילה יוזמות חינוכיות לילדים ונוער באמצעות תוכניות לימודים וקונצרטים מותאמים. איכותה של התזמורת זוכה למוניטין גבוה ברמה הבינלאומית והיא עורכת סיורים בעולם, הן כתזמורת האופרה והן כתזמורת סימפונית עצמאית. המנהל המוסיקלי של התזמורת הוא המנצח דן אטינגר המשמש גם כמנהלה המוסיקלי של האופרה הישראלית.
ענת שור, בעלי דולפין פרסום ויחסי ציבור: "אנחנו גאים על הבחירה בחברת דולפין לנהל את תקציב יחסי הציבור של התזמורת ומודים על הבעת האמון בנו. אנו מאמינים שבכך שנעמיד את המוזיקה הקלאסית בקדמת הבמה התקשורתית, נרחיב את החשיפה לקהלים חדשים שיוכלו לחוות וליהנות מההרכבים והיצירות המגוונות מתקופת הבארוק ועד למוזיקה בת זמננו".
 
משרד יחסי הציבור של ענת ורון שור הוקם בשנת 1994 ומתמחה בייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, מדיה חברתית וניהול משברים בתחום הפוליטי, כלכלי וחברתי. ענת שור, שימשה בעבר כדוברת בית הנשיא, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת, שרים בממשלות ישראל וגורמים מובילים במשק ובכלכלה. לאורך השנים, מקפיד המשרד על תמהיל מגוון של לקוחות מתחומים שונים וכיום מנהלת חברת דולפין, בין היתר, את תקציבי היח"צ של דלתות פנדור, קבוצת אורון אחזקות והשקעות, ויגן פרינדלי, מיזם 929, עמותת הכוריאוגרפים, משק ויילר, תיאטרון הסמטה, התיכון החברתי בת"א, קבוצת ביסקול יצרנית המותג סוכרזית ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה