שיווק ופרסום

אביבי מטבחים רושמת הישג מרשים: זה פרויקט הענק שקיבלה

אביבי מטבחים נבחרה לחברה הישראלית היחידה שתספק מטבחים בפרויקט המגורים היוקרתי בכיכר המדינה שבתל אביב, ותכניס כ-25 מיליון שקל מהפרויקט
מערכת ice | 
אביבי מטבחים (צילום אביבי מטבחים)
אביבי מטבחים זכתה להיות חברת המטבחים הישראלית היחידה שנבחרה לספק מטבחים בפרויקט המגורים היוקרתי בכיכר המדינה שבתל אביב. אביבי מטבחים תהיה ספק מטבחי היוקרה של הפרויקט יחד עם חברות מטבחי היוקרה הבינלאומיות: שולר מטבחים הגרמנית ומטבחי דאדא ובולטהאופ האיטלקיים היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ-25 מיליון שקלים.
לדברי חיים משען מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים: "מדובר בפרויקט המגורים הגדול והיוקרתי ביותר היום בישראל. אנחנו רואים בבחירה שלנו יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם כבוד גדול. בפרויקט מסוג זה אין מקום לפשרות בביצוע ובסטנדרטים והבחירה בנו מעמידה את אביבי מטבחים, חברת מטבחים כחול-לבן, בשורה אחת יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם".
 
פרויקט כיכר המדינה מיועד להפוך את אחד האייקונים המוכרים ביותר בתל אביב מקרקע פנויה לפרויקט מגורים גדול ובו שלושה מגדלי ספירלה בני 40 קומות כל אחד, עם 453 דירות. באמצע המתחם יוקם פארק ציבורי שיכלול גם אגם מלאכותי ומתחתיו ייבנה חניון תת-קרקעי לדיירים, ובו מעל 900 מקומות חניה. שטח הפרויקט כ-50 דונם ואשטרום ואלקטרה בנייה נבחרו להיות החברות הקבלניות שמקימות את הפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה