שיווק ופרסום

רותם סלע משנה כיוון עם סמסונג: זה המהלך החדש

חברת הטכנולוגיה שבמשך שנים הייתה מזוהה עם רבים מהכוכבים מהביצה המקומית, מחליטה לשנות כיוון עם חברי הנבחרת שהרוויחו לא מעט מהשותפות עם סמסונג. רותם סלע אמנם תפסיק את השתתפותה בנבחרת אך תמשיך עם סמסונג בכיוונים אחרים
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום פלאש 90/ רבקין פנטום)
ענקית הטכנולוגיה סמסונג הייתה הפנים של רבים מהכוכבים הגדולים בישראל במשך שנים ארוכות. מי שנבחרו לשמש שגרירים של המותג ברשתות החברתיות עומדים לשלם ביוקר, משהחברה החליטה לעשות שינוי כיוון בקמפיין שלה.
בסמסונג החליטו לנסות קונספט שיווקי אחר, שעל הדרך גם יגרום לפגיעה כלכלית כבדה בכיסם של רבים מהמפורסמים שהיו לשגרירי המותג. בין השמות הנוצצים ניתן למצוא את רותם סלע, בר ברימר, עומר נודלמן, חן אמסלם, בר מיניאלי, אגם בוחבוט וקים אור אזולאי. בעבר היו בה גם מיה דגן, אסי עזר וסטטיק ולא מעט שמות נוצצים נוספים.
 
מי שנמצא ברשימה הזו כעת, ייאלץ עתה להיפרד מהמותג והמכשיר שקיבלו ושודרג על ידי המותג במהלך השנים האחרונות, יכול מאוד להיות שבקרוב תראו נהירה של רבים לאייפונים, על אף שלא קל לעשות את המעבר.
בסמסונג מסרו בתגובה לפרסום: "אנו מגבשים בימים אלו את אופי הנבחרת לשנה הקרובה תוך מתן דגש על המשך עבודה עם יוצרי תוכן מוכשרים. כשיהיה חדש בנושא נדאג כמובן לעדכן אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה