שיווק ופרסום

אל על במהלך חסר תקדים: מי יככב בקמפיין הנוצץ?

זו הפעם הראשונה שחברת התעופה הלאומית בוחרת פרזנטור שיוביל את מסע הפרסום שלה, והיא בחרה בחנן בן ארי שיעשה זאת
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש90)
מהפכה בשיווק של חברת התעופה הגדולה בישראל. היום (שני) נודע כי הזמר חנן בן ארי הוא הפרזנטור החדש של אל-על. יש לציין כי זו הפעם הראשונה שחברת התעופה הלאומית בוחרת פרזנטור שיוביל את מסע הפרסום שלה.
בן ארי והחברה חתמו על הסכם לשנה וצפויים להכריז עליו בקרוב באופן רשמי. בן ארי הוא אחד הזמרים המצליחים והאהובים היום בישראל שסירב בעבר לכמה קמפיינים גדולים. מלבדו, בחברת חתמו על שיתוף פעולה גם עם אסי עזר, ליאור סושרד ועוד.
 
אתמול חתמו באל-על על הסכם חסות לשנת 2023-2024 עם הוועד הפראלימפי, במסגרתו אל על תהיה המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.
טקס החתימה התקיים בבית הלוחם בתל אביב, בהשתתפות הנהלת אל על בראשות המנכ"לית דינה בן טל גננסיה, הנהלת הוועד הפראלימפי בראשותו של היו"ר אלי בירנבוים וספורטאים ומאמנים נציגי המשלחת, ביניהם: מורן סמואל, אלופת עולם בחתירה ומדליסטית המשחקים הפראלימפים בריו ובטוקיו, איעד שלבי, אלוף שחייה מטוקיו זוכה שתי מדליות זהב, יעקב בנינסון, מאמן השחייה של הנבחרת, גל חמרני, קפטנית נבחרת ישראל בכדור שער וזוכת מדלית ארד באליפות העולם ורז שוהם, מאמן נבחרת כדור שער.
דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה: "אנו גאים ללוות את המשלחת הפראלימפית ורואים את החיבור עם אל על כטבעי ומתבקש. בתור חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל אנו חשים שליחות בלשמש גשר בין ישראל לעולם. אח על היא אחד המותגים הישראלים המוכרים ביותר בעולם, וכך גם הספורטאים שלנו והנבחרת הפראלימפית שמסבה גאווה עצומה לכל מדינת ישראל. זוהי זכות גדולה מבחינתנו לקחת חלק קטן בהצלחתכם. בשמי ובשם אנשי אל על אני רוצה לאחל הצלחה גדולה באימונים ובמשחקים בפריז 2024״
 
חנן בן ארי מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה