שיווק ופרסום

פיטר פלצ'יק לוהט: זה הקמפיין החדש של אלוף אירופה

אלוף אירופה וזוכה מדליית הארד מטוקיו 2020 הגיע לסט הצילומים של דלתא עם "מזכרת" מעט כואבת ליד העין, לאחר שנפצע בתחרות הגראנד סלאם שהתקיימה בסופ"ש האחרון בתל אביב, אותה ניסו להסתיר על הסט עם שכבות של איפור
מערכת ice | 
פיטר פלציק (צילום דור דימנט)
פיטר פלצ'יק, הג'ודוקא הישראלי, אלוף אירופה וזוכה מדליית הארד מטוקיו 2020 הגיע לסט הצילומים של מאצ'תונים לכבוד הפרסומת החדשה עם "מזכרת" מעט כואבת ליד העין, לאחר שנפצע בתחרות הגראנד סלאם שהתקיימה בסופ"ש האחרון בתל אביב, אותה ניסו להסתיר על הסט עם שכבות של איפור.
למרות הכאבים, דווקא נראה כי פלצ'ק נהנה ומרגיש הכי נינוח על סט הצילומים. הג'ודוקא ממריא מחר בערב למחנה אימונים ביפן למשך שלושה שבועות לצורך ההכנות לתחרות אליפות העולם שתתקיים בדוחא, קאטר בחודש מאי.
 
רק לאחרונה, פלצ'יק זכה במדליית ארד בטורניר הגרנד סלאם בפריז. לכבוד המאורע החגיגי ועם חזרתו לארץ, חברת אלבר הפתיעה את פלצ'יק עם רכב חשמלי חדש. לאחר הנחיתה הוזמן פלצ'יק, נותן החסות של אלבר, לאולם התצוגה של החברה, שם התחדש ברכב החשמלי BYD ATTO3. 
מנכ״ל אלבר דוד לנקרי בירך את פלצ'יק: "פיטר פלצ׳יק מייצג בעיניי ערכים של התמדה, מקצוענות ומצוינות. ערכים מנחים ומובילים בפעילות של אלבר. אלבר תמשיך לעמוד לצדו של פיטר בדרך לעוד זכיות ומדליות שמביאות המון כבוד למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה