שיווק ופרסום

עושים זאת שוב: D-SAY בחוזה פרסום יוקרתי

משרד הפרסום D-SAY מכריז על שיתוף פעולה חדש עם חברת המזרח לשיווק מכוניות בע"מ, המייצגת בישראל את יצרנית רכבי היוקרה יגואר לנד רובר. רק בשבוע שעבר המשרד זכה בתקציב הפרסום של אמריקן לייזר
מערכת ice | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
זכייה נוספת ויוקרתית למשרד הפרסום D-SAY שהכריזו על שיתוף פעולה חדש עם חברת המזרח לשיווק מכוניות בע"מ, המייצגת בישראל את יצרנית רכבי היוקרה יגואר לנד רובר.
אחרי שרק בשבוע שעבר הכריזו על הזכייה בתקציב הפרסום של אמריקן לייזר, משרד הפרסום D-SAY ממשיך את המומנטום החיובי ומכריז על זכייה גם בתקציב הפרסום של חברת המזרח לשיווק מכוניות בע"מ.
 
למשרד הפרסום D-SAY ניסיון רב בעולמות הרכב אחרי שבמשך שנים טיפול במגוון תקציבי פרסום דומים, בהם: אופל, סמל, שלמה סיקסט וכיום גם ב-BUY&DRIVE.
איל הובר לוי, מנכ"ל D-SAY, מסר: "שמחים ונרגשים לצרף את חברת המזרח לשיווק מכוניות בע"מ למשפחות הלקוחות שלנו. יש לנו לא מעט ניסיון בענף הרכב, ואנחנו מאמינים שנעשה מהלכים יפים ביחד".
ארז טרופו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר לבד רובר, מסר: "יגואר לנד רובר הם היוצרים הגאים של מותגי היוקרה הנחשקים ביותר בעולם. המותגים שאנו משווקים – ריינג' רובר, דיפנדר, דיסקברי ויגואר, פונים לקהל לקוחות המצפה לתמורה ללא פשרות, מעל ומעבר לציפיות. אנו מאמינים כי משרד D-SAY יסייע במימוש המקומי המוצלח של אסטרטגיית היצרן ובחידוד המיצוב של מותגי היוקרה שלנו כנחשקים ביותר גם בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה