שיווק ופרסום

רשת אופטיקנה מצטרפת למועדון הלקוחות PowerCard

רשת המשקפיים אופטיקנה מצטרפת למועדון הלקוחות PowerCard בחודש מאי, ומעניקה 100 שקלים הנחה על משקפי ראייה
מערכת ice |  1
סניף אופטיקנה אילת (צילום יח)
מועדון PowerCard, מצרף את רשת אופטיקנה לרשתות המועדון. במהלך חודש מאי יוענקו 100 שקלים הנחה על משקפי ראייה ללקוחות המועדון בנוסף למבצעי רשת אופטיקנה ,כל הרכישות נהנות מ- 5% החזר כספי קבוע בהמחאת מועדון דיגיטלית על כל רכישה ברשת אופטיקנה.
דנה אפשטיין , מנכ"לית מועדון PowerCard: "אנו מברכים את רשת אופטיקנה  על הצטרפותה למגוון רשתות מועדון PowerCard. במועדון הצרכנות פאוורקארד ניתן למצוא מגוון רשתות ומותגים בכל תחומי החיים: דלק, עשה בעצמך, הנעלה, ביגוד, ספורט, תיירות ועוד.  המועדון ימשיך  לחדש את הצעת הערך עבור לקוחותינו, כבר בשנה הקרובה אנו צפויים להרחיב את הפעילות בתחום הפנאי והבידור וכל זאת כדי לאפשר קנייה חכמה משתלמת".
 
רשת אופטיקנה היא רשת האופטיקה המובילה בישראל, וזאת בזכות קולקציית משקפי הראייה של המותגים המובילים, עדשות אופטיות מתקדמות, מעבדות ייצור מתקדמות וצוות אופטומטריסטים מהשורה הראשונה, לרשת כ-80 סניפים בפריסה ארצית. 
בנוסף במהלך חודש מאי לקוחות מועדון PowerCard  ייהנו מהטבה של 10% הנחה על כל המבצעים הקיימים ברשת קסטרו- רשת חנויות בגדים ועיצוב לבית, ההנחה תינתן בעזרת קופון ייחודי ללקוחות המועדון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה שיתוף פעולה (ל"ת)
    יוסי היפה 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור