מינויים

ליאת נוימן מונתה לסמנכ"לית השיווק של אופטיקנה

נוימן הייתה מנהלת השיווק והפרסום של רשת am:pm וכיהנה במגוון תפקידי שיווק בחברות מובילות כגון YES, שטראוס מים ובמשרד הפרסום "teenk"
מערכת ice | 
ליאת נוימן, סמנכ"לית השיווק של ampm (צילום יחצ)
אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, מודיעה על מינויה של ליאת נוימן לסמנכ״לית השיווק. במסגרת תפקידה, תהיה נוימן אחראית על כל פעילויות השיווק של החברה בארץ ובחו"ל ובחברות הבנות.
נוימן מביאה עמה לתפקיד יותר מעשר שנות ניסיון במגוון תפקידי שיווק, פרסום וניהול, וכן ניסיון עשיר בניהול ופיתוח אסטרטגיה שיווקית, בידול מותגי ועסקי בסביבה תחרותית והובלת מהלכים פרסומיים פורצי דרך.
לפני כן הייתה מנהלת השיווק והפרסום של רשת am:pm מקבוצת דור אלון. כיהנה במגוון תפקידי שיווק הן בצד הלקוח והן בצד הספק בחברות מובילות כגון YES, שטראוס מים ובמשרד הפרסום "teenk".
חברת "אופטיקנה" הוקמה בשנת 1988, והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת ומספר חברות בנות. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה.
רשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים שעוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, אופטיקנה לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.
בימים אלו מסיים את תפקידו סמנכ"ל השיווק של הרשת ירון עמיר העוזב לאחר חמש שנים עקב נסיבות אישיות משפחתיות. בתקופתו הוביל את השקת המותג האופנתי קאטליה בהובלת הפרזנטור עומר אדם, השיק את משקפי ה"פורטיפוקל", בהובלת הפרזנטורית קרן פלס. מהלך שזכה במקום הראשון בתחרות האפ"י למהלכים שיווקיים אפקטיביים בשנת 2022.
רשת אופטיקנה יוצאת עם מספר קמפיינים רחבי היקף מדי שנה. לאחרונה השיקה קמפיין משותף למותג הבית קאטליה עם פרזנטורי הרשת ובני הזוג, עומר אדם ויעל שלביה. הרשת גם השיקה קמפיין חדש עם הפרזנטורית קרן פלס למשקפי הפורטיפוקל הייחודיים של אופטיקנה המעניקים פתרון מקצועי במחיר נוח לכל בעלי המשקפיים בגילאי 40+ אשר נזקקים עתה לתיקון ראייה גם לטווח הקרוב.
ליאת נוימן: "אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת אופטיקנה ולהיות חלק מחברה שדוגלת במקצועיות. אני נרגשת לצאת למסע משותף לצד צוות ההנהלה ואגף השיווק ומשוכנעת שיחד נצעיד את פעילות השיווק וצמיחת החברה להישגים רבים נוספים. מודה על ההזדמנות ומאחלת בהצלחה לכולנו".
אלרועי תורג'מן, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "ברצוני להודות לירון על עשייתו רבת השנים ורצופת ההישגים באופטיקנה. תקופה בה הרשת צמחה משמעותית והגיעה למגוון קהלים חדשים. בנוסף, ברצוני לברך את ליאת על הצטרפותה למשפחת אופטיקנה. אני סמוך ובטוח שהניסיון והיכולות המוכחות שלה בתחום השיווק יובילו אותנו לשיאים חדשים וישמרו על המשך מיצובה של הרשת כמובילת שוק. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה