שיווק ופרסום

הולמס פלייס בשת"פ פורץ דרך: זה מה שתוכלו להשיג בסניפים

קבוצת הולמס פלייס מודיעה היום (ראשון) על שיתוף פעולה חדשני עם חברת הקוסמטיקה הפופולרית של חוה זינגבוים. במסגרת ההתקשרות, מוצריה של חברת הקוסמטיקה יוצבו בשבעה ממועדוני הכושר של הקבוצה ברחבי הארץ
מערכת ice | 
חוה זינגבוים בהולמס פלייס (צילום באדיבות הולמס פלייס)
קבוצת הולמס פלייס מודיעה היום (ראשון) על שיתוף פעולה חדשני עם חברת הקוסמטיקה הפופולרית של חוה זינגבוים. במסגרת ההתקשרות, מוצריה של חברת הקוסמטיקה יוצבו בשבעה ממועדוני הכושר של הקבוצה ברחבי הארץ, בהם יש שלוחות של הולמס פלייס ספא, והשירות יכלול ימי אבחון מיוחדים לעור הפנים על ידי קוסמטיקאית מורשית.
שיתוף הפעולה הייחודי יצא לדרך קודם כל בסניף של הרשת בגבעת שמואל, בו יש גם שלוחה של הולמס פלייס ספא. לאחר מכן המכירה תתפרס לשאר הארץ. חברת הקוסמטיקה של חוה זינגבוים נמכרת רק על ידי קוסמטיקאיות מורשות ולחברה יותר מ-150 מוצרים שפותחו במהלך השנים, על בסיס טכנולוגיות מתקדמות.
 
לחברה מחלקת מחקר שפועלת בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן. התפיסה הטיפולית של החברה מתבססת על שיטה דו-עומקית שפיתחה מייסדת החברה, חוה זינגבוים. מטרת כל תכשיר היא לטפל בגורם בעומק של העור ולא רק בתסמונת החיצונית לו.
לרשת הולמס פלייס סניפים של הולמס פלייס ספא בשבעה מוקדים בארץ, ובו מוצעים מגוון עיסויים קלאסיים וטיפולים מיוחדים למניעת פציעות ספורטיביות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה