שיווק ופרסום

שונית חמד נבחרה להיות שגרירת מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA

שונית חמד עושה קאמבק וחוזרת לדגמן עבור מותג ההלבשה התחתונה, JACK KUBA. מדובר בסגירת מעגל לחמד - היא דגמנה למותג לפני 15 שנה
מערכת ice |  2
שונית חמד (צילום שי יחזקאל)
שונית חמד, נערת ישראל לשעבר, דוגמנית, משפיענית רשת, אושיית אופנה ומובילת דעת קהל, נבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA . עבור חמד זוהי סגירת מעגל כאשר היא דגמנה למותג לפני 15 שנה.
חמד נבחרה להיות השגרירה הראשונה של המותג, אליה הצטרפה לאחרונה תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר "נינג'ה ישראל". נבחרת שגרירות המותג, שמתגבשת בימים אלו, מייצגת את ערכי המותג. 
 
לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA : "מדובר במהלך אסטרטגי המחזק ומגדיר את JACK KUBA כרשת המובילה במותגי פרימיום. הבחירה בחמד עולה בקנה אחד עם ערכי המותג: המעצימים את האישה החזקה שהיא גם אשת משפחה וגם מטפחת את הנשיות, עדכנית ואופנתית".
שונית חמד (36) דוגמנית, נערת ישראל לשעבר (לשנת 2008) היא משפיענית, אושיית אופנה ברשת ומובילת דעת קהל עם 112 אלף עוקבים באינסטגרם וערוץ יוטיוב עם למעלה מ-12 אלף מנויים, אם לארבע בנות, המתגוררת עם בעלה הכדורגלן תומר חמד, חלוץ הפועל באר שבע, ביישוב עומר שבדרום, פאנליסטית קבועה בתוכנית "העולם הבוקר" של גאולה אבן-סער ברשת 13, והשנה השתתפה בשבוע האופנה. בין היתר חמד מקדמת אג'נדה חברתית של שמירה על איכות הסביבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא כבר מבוגרת לדגמן (ל"ת)
    חחחחח 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שונית- מקסימה!! (ל"ת)
    ליטל 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור