שיווק ופרסום

נכנסת לעולם האופנה: לירן כוהנר משיקה מותג חדש

אתר האופנה ״ITAY BRANDS״ השיק מותג אופנה חדש בשם Era (ערה) בשיתוף עם לירן כוהנר
מערכת ice | 
אירוע ההשקה (צילום אור גפן)
אתר האופנה ״ITAY BRANDS״ השיק מותג אופנה חדש בשם Era (ערה) בשיתוף עם לירן כוהנר וכולם התייצבו להשיק: דנית גרינברג, דר זוזובסקי, שביט ויזל, דנה זרמון ובעלה גיא, דור רפאלי, ליקי רוזנברג, אתי קובו ,ליאל אלי, רותם ישראל, ליבילנד, שיינא, דורין דותן, דניאל עמית, רמי לוי, שר פיטנס ובעלה עידן ועוד.
המותג יציג אופנת נשים איכותית ליום ולערב ויימכר תחת "איתי ברנדס" בנוסף לפרטי הבייסיק הנמכרים כיום באתר.
 
לירן כוהנר: "הכי מתרגשת וגאה להשיק את האהבה החדשה שלנו, מותג האופנה Era. Era הוא דיוק של תהליך פנימי ומעשי שעברתי בשנים האחרונות. הוא השיא של דרך שאני עוברת, ומכאן גם השם- "ערה", לזכור להיות תמיד בנוכחות ברגע. באינטואיציה, בחלומות שלנו, ברגשות שלנו. Era הוא מותג שחוגג את החיים, את הצבעוניות ואת הנשיות שבכולנו. הוא התגשמות של חלום מבחינתי שילך איתי יד ביד, לאן שאלך. ערה קיבלה את הבית הכי שלם שיכול להיות - Itay brands - איתי, יעל, אדם ואוהד הם שותפים שהם קודם כל אנשים מדהימים, חברים, מקצוענים בתחומם שיודעים לפנות ולהיות רלוונטיים עבור קהל רחב ומגוון בזכות שירות, איכות, וכמובן מחיר."
בעלי החברה יעל ואיתי ארביב: "החיבור עם לירן התחיל דרך חברים משותפים , תמיד אהבנו את הוייב שלה ואת מה שהיא מייצגת וחשבנו שיהיה מדהים להביא את זה לתוך האתר שלנו. היא מקרינה אור והאור הזה הוא המהות של המותג הזה, יחד עם יופי וסטייל שלא נגמר. לירן הייתה שותפה מלאה לבניית המותג מ-0, לעשייה, לרעיונות ולעיצוב הפריטים. אנחנו גאים בה מאד ומתרגשים מהדרך החדשה שלנו יחד.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה