שיווק ופרסום

אדידס במחווה לחודש הגאווה: זה הקמפיין והקולקציה שהשיקה

adidas מציינת את חודש הגאווה עם הקאמבק של "מכתבי האהבה" בשיתוף המעצב הדרום אפריקאי Ric Mnisi, בהשתתפות הדוגמנית הטרנסג'נדרית תאלין אבו חנא, שוער הכדורגל דני עמוס והשחקנית בר מיניאלי
מערכת ice | 
אדידס בחודש הגאווה (צילום מאיר כהן)
ענקית הספורט adidas משיקה את קולקציית גאווה 2023 שעיצב עבורה Ric Mnisi – המעצב שגדל בדרום אפריקה ומשלב ביצירותיו צבעים נועזים והדפסים מרהיבים כדי לייצור מראה וסגנון ייחודי.
הפריטים האייקונים, הכוללים ביגוד, נעליים ואקססוריז, שאותם עיצב Mnisi מתוך שאיפה משותפת לעודד חופש ביטוי ללא שום הבדל בכל מרחבי הספורט והתרבות, יאופיינו בצבעים תוססים עם הסלוגן Love Unites ויהוו המשך ישיר לתמיכת ארוכת השנים של החברה בקהילה הגאה.
 
הקונספט של הקמפיין, בהשתתפות הדוגמנית הטרנסג'נדרית תאלין אבו חנא, שוער הכדורגל דני עמוס, הידוע בקשר החזק שלו עם הקהילה הגאה, והשחקנית בר מיניאלי, הוא LOVE LETTERS - קריאה לקבלה עצמית רדיקלית ותמיכה מהקהילות הרחבות יותר בתרבות ובספורט באמצעות "מכתבי האהבה" של המשתתפים לעולם.
בין הפריטים הבולטים בקולקציה: נעלי FORUM שחורות בעיצוב צבעוני ומיוחד, נעלי STAN SMITH בצבע בז' עם צבעי הגאווה, חולצות קרופ ,שמלות, טי-שירטים ומכנסיים. מלבד המסר המקסים מאחוריה, היא שופעת צבעוניות, מרימה, שמחה ומותאמת ליומיום ולמגוון פעילויות ספורט. 

צילום: מאיר כהן
חברת adidas חרטה בשנים האחרונות על דגלה גם את קידום המאבק העולמי בפסולת הפלסטיק הנמצאת באוקיינוסים, במסגרתו היא משלבת בפריטיה סיבי בד מפלסטיק ממוחזר ובכך מסייעת להפחית את הזיהום באוקיינוסים. בנוסף מקפידה החברה על שימוש בחומרים מתכלים וממוחזרים נוספים לצד תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה