שיווק ופרסום

יקבי כרמל מתרחבת: אלו הבירות החדשות שמגיעות לארץ

אחד היקבים הגדולים בארץ, יקבי כרמל, מודיע היום על הרחבת פורטפוליו מותג הבירה בקרבתו עם קבלת הזיכיון לשיווק והפצה של מותגי הבירה סטארופראמן ומילר, מבית התאגיד מולסון קורס
מערכת ice |  3
צילום יחצ
אחד היקבים הגדולים בארץ, יקבי כרמל, מודיע היום על הרחבת פורטפוליו מותג הבירה בקרבתו עם קבלת הזיכיון לשיווק והפצה של מותגי הבירה סטארופראמן ומילר, מבית התאגיד מולסון קורס.
לצד המותגים החדשים יקבי כרמל התרחבה לאחרונה בתחום הבירה עם השיווק של בירת הקראפט אלכסנדר, בירת ג'מס ובירת הפרימיום קרומבאכר, כמובן לצד הפעילות הרציפה בתחום היינות.
המותג החדש שמגיע אלינו, סטארופראמן, הוא ממותגי הבירה הגדולים בעולם ומקורו בפראג. המותג קיים למעלה מ-150 שנה ומיוצא למדינות רבות בעולם. מדובר בפילזנר צ'כי מסורתי שנרקח בעזרת שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל כשות צ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן מרענן.
 
בירה מילר היא אחת מהבירות האמריקניות הנמכרות ביותר בעולם ומדובר בחברת הבירה השנייה בגודלה בארה"ב. הבירה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים והיא בעלת טעמים נגישים.
יוסי אדרי, משנה למנכ"ל כרמל קורפ, מסר: "אנו גאים מאוד כי תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS, אחד תאגידי מבשלות הבירה המובילים בעולם, בחר ביקבי כרמל להביא את בשורת הבירות האיכותיות ולהוביל את האסטרטגיה של התאגיד לשוק. אנו רואים את המהלך כנדבך אסטרטגי בהגדרת שוק הבירה כמנוע צמיחה לחברה ומאמינים שיוביל לחשיפת קהל חדש לבירות המובילות בעולם".
אנתוני לנגלי, מנהל אזורי במולסון קורס, הוסיף: "אנו שמחים ונרגשים על השותפות ארוכת הטווח עם כרמל קורפ. אנו מקווים שהסכם חדש זה ימלא תפקיד חשוב בתעשיית הבירה הצומחת של ישראל, תוך חיזוק מותגי הבירה שלנו ובהפיכתם לבחירה הראשונה עבור צרכני הבירה בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהצלחה לכרמל
    גורג 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשיית היין הגדולה בישראל ועכשיו גם הבירות מצטרפות מגניב
    סגור
  • 2.
    בירות חדשות?
    יהונתן לנגזם 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל כך הרבה ידיים הבירות האלה עברו. אולי במקום למחזר תחדשו משהו.
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי: מה "איכותי" בבירה תעשייתית? (ל"ת)
    משה גרצל 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור