שיווק ופרסום

רווקים בטו"ו באב? כך תתגברו על הפחדים שלכם ממציאת זוגיות

ט"U באב כבר כאן ורווקי ישראל מרגישים שהם תחת לחץ רב מהסביבה למצוא זוגיות. כדי שלא תקרסו תחת הלחץ הינה כמה טיפים להתגברות על הפחדים והחששות
מערכת ice | 
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
ט"ו באב כבר פה ואין ספק שזה זמן מצוין עבור זוגות לחגוג ולציין את הזוגיות שלהם. עם זאת, מחקר של אפליקציית ההיכרויות Bumble מצא שדווקא מועדים כאלה עלולים להיות מקור לחרדה ולחץ עבור רווקים. רווקות ורווקים רבים מספרים על כך שהסביבה מצפה מהם למצוא זוגיות, ולכן הם מרגישים כי לא עומדים בציפיות החברה.
למרות זאת, ט"ו באב יכול להיות הזדמנות מעולה עבור רווקים רבים לנווט את מערכת היחסים החשובה ביותר בחייהם, כדי שתעניק להם ביטחון. לכן, מומחית Bumble לזוגיות, ד"ר לירז מרגלית, יצרה עבורכם מדריך להתגברות על הפחדים:
 
1. תתעדפו את עצמכם - לעתים קרובות אנו מקבלים את הרושם שאהבה יכולה לפתור את כל הבעיות בחיינו. לרוב זה לא המקרה וחשוב להתמקד במערכת היחסים עם שלנו עם עצמנו, ולתעדף את הרצונות והצרכים האישיים. אם אתם מרגישים בטוחים בעצמכם - תהיה לכם חשיבה חיובית יותר בכל הנוגע לדייטים ומערכות יחסים. 
2. תיהנו מהמסע - הרווקות יכולה להיות תקופה טובה שמאפשרת התמקדות ב"אני הפנימי"  שלכם ובמה שחשוב לכם, בין אם זה לנסות ספורט חדש או לבלות בתחביב האהוב עליכם. נסו לראות את חיי הרווקות כתקופה חשובה בפני עצמה, ולא זמן שבו אתם מחכים למערכת יחסים חדשה. 
3. לצאת לדייט בדרך שלך - בתקופה זו של השנה, זה בסדר להרגיש לחץ לצאת לדייטים או להיות במערכת יחסים, Bumble גילתה שאנשים רבים בוחרים להיות 'רווקים במודע'. קחו את הזמן כדי להיות יותר מודעים ומכוונים לגבי האופן שבו אתם יוצאים לדייט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה