שיווק ופרסום

הישג לדוגמנית הישראלית: זו החברה המוכרת אותה נבחרה להוביל

הדוגמנית ויוצרת התוכן שיר לוי נבחרה לכהן כשגרירה בינלאומית של מותג הספורט "אלו יוגה" ועלתה בפיד שלהם באינסטגרם המונה למעלה מ1.2 מיליון עוקבים
מערכת ice | 
שיר לוי (צילום סוכנות יולי)

הישג נהדר לדוגמנית הישראלית ויוצרת התוכן שיר לוי כאשר נבחרה לכהן כשגרירה בינלאומית של מותג הספורט "אלו יוגה" ועלתה בפיד שלהם באינסטגרם המונה למעלה מ-1.2 מיליון עוקבים.

מותג הספורט אלו יוגה הינו מותג המעודד יצירת קהילה ובריאות, תחת האמונה שהתנועה המודעת מובילה לחיים טובים יותר ובמטרה להפיץ את תורת היוגה לעולם. אלו יוגה מציגה פרטי לבוש עוצמתיים ונוחים כמו: מכנסיים, טייצים, סווטשירטים וחולצות.

לפני כשלושה חודשים שיתפה הדוגמנית שיר לוי כי תמונות שלה בעירום הופצו בקבוצות טלגרם תחת פרסום של אתרי פורנו או במסווה של תמונות עירום שלה שכביכול דלפו לרשת. "אני כבר חודש בתוך סערת רגשות" סיפרה אז שיר והמשיכה: "אני לא מצליחה להירדם ובו זמנית אני מתלבטת אם לשתף או לא.. למרות הקושי החלטתי שכן משום שאני חושבת קדימה. מצד אחד מדובר במשהו אישי ומצד שני אני רוצה לקדם את המודעות לדברים כאלה, בתקווה שאף אחת לא תיקלע לאותה סיטואציה בעתיד, גיליתי מי הבחור שהפיץ אבל עדיין לא הבנתי למה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה