שיווק ופרסום

עדן פינס כפי שלא ראיתם מעולם: לא תזהו אותה בקמפיין החדש

עדן פינס, הדוגמנית המצליחה והפרזנטורית של מותג האופנה ADIKA, הצטלמה לקמפיין של קולקציית החגים והציגה לוק כפי שלא ראינו אותה עוד מעולם. צפו בתמונות
מערכת ice |  2
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
עדן פינס, הדוגמנית המצליחה והפרזנטורית של מותג האופנה ADIKA, נחתה ממש לא מזמן ממוסקבה, רוסיה, שם גר בן זוגה, וכבר הבוקר (חמישי) התייצבה לצילומי קמפיין קולקציית החגים של מותג האופנה. במסגרת הקמפיין, הצטלמה עם הפריטים החגיגיים והנכונים ביותר לארוחות החג עם המשפחה.
פינס הצטלמה בקונספט של פיות מהאגדות עם פאה מיוחדת שחבשה והציגה לוק שונה מהתלתלים אליהם אנחנו רגילים, בסט מעוצב וייחודי שנבנה במיוחד עבור יום הצילום. לצדה של פינס הצטלמו שתי דוגמנית נוספות: איב ספדי, דוגמנית ישראלית המתגוררת בארה"ב, ומבלה לא מעט עם שון מנדס, ובקה פיטרסון.
 
כזכור, לאחרונה השיקה עדיקה  את מותג בגדי הים החדש של עדן פינס העונה לשם "פיפיקיני", המותג יימכר בבלעדיות באתר עדיקה ובסניפי הרשת. המותג פיפיקיני הינו פרי יצירתה של עדן פינס, הפרזנטורית של רשת עדיקה בשנה האחרונה.
עדן פינס (צילום: אדן פז)
עדן פינס (צילום: אדן פז)
עדן פינס (צילום: אדן פז)
הפריטים בקולקציה שואבים השראה מתרבות הפופ, מעונת הקיץ ומהים עצמו, שעדן כל כך אוהבת. הקולקציה כוללת סטים של בגדי ים ברזילאיים, בגדי ים שלמים ואאוטפיטים ורסטיליים ומשלימים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא היתה פעם גבר? (ל"ת)
    אדיר 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ברור...
    מסעודה 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברור שלא מזהים... היא לבושה...
    סגור