שיווק ופרסום

אמריקן אקספרס מציגה: כך לא תשלמו על חופשה בחו"ל

אמריקן אקספרס השיקה לאחרונה את אתר - Express Fly, אתר בלעדי למחזיקי כרטיס האשראי שיעזור למצוא חופשות בעזרת הנקודות שצוברים בכרטיסי האשראי של החברה
מערכת ice | 
אמריקן אקספרס (צילום יח"צ)
עם הגעתו של חודש אוגוסט, החופש הגדול וסיום הקייטנות ומסגרות הקיץ של הילדים, הגיע הזמן המושלם לחופשת הקיץ שלכם. אתר Express Fly הינו אתר בלעדי ללקוחות אמריקן אקספרס, המהווה מנוע חיפוש חכם למציאת החופשה המשתלמת ביותר, ומאפשר ללקוחות אמריקן אקספרס יכולים לנצל את הנקודות שצברו בכרטיסי האשראי השונים, עבור חופשות בארץ וברחבי העולם.
 
במסגרת ניצול הנקודות ניתן להזמין טיסות בכל חברות התעופה, מלונות מהטובים בעולם ולמי שבוחרים בחופשה בארץ אז הנקודות תקפות גם לחופשות במלונות שווים בארץ! כל אלו ללא הפתעות במחיר (מיסי נמל או תשלומים נוספים). מכל חופשה/טיסה שיסגרו, יצברו הלקוחות נקודות נוספות אותן ניתן לנצל למגוון הטבות או לחופשה הבאה!
ההטבה מצטרפת למגוון ההטבות המוענקות ללקוחות אמריקן אקספרס ביניהן ביטוח נסיעות בחינם, הנחות על השכרות רכב בחו"ל, כניסות לטרקלינים ברחבי העולם, וגם 100 דולר הנחה בתמורה להטבת בונוס.
לאחרונה אמריקן אקספרס הודיעה על שירות נוסף, הטבה שתעניק 10% החזר כספי על רכישות שיתבצעו בבתי עסק בחו"ל באמצעות ארנק דיגיטלי, עד לסכום רכישה של 1,000 שקל (כלומר עד 100 שקל החזר).
* כרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס הצוברים נקודות Membership Rewards, לא כולל כרטיס אשראי פלייקארד וקאשבק.
*פרימיום אקספרס שומרת לעצמה את הזכות לבטל או להפסיק את ההטבה, בכל עת ומכל סיבה שהיא | תוקף להורדת ההטבה וביצוע הזמנה עד לתאריך 31.08.2023 ו/או עד גמר המלאי | טל''ח
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה