שיווק ופרסום

קשת טעמים, פריקסה ואסתטיקה: לימור כרסנטי זוכה בתקציבים חדשים

החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי מודיעה שזכתה בשישה תקציבים חדשים. בין החברות השונות שיעבדו כעת עם החברה נמצא את קשת טעמים, הפריקסה של חיימקו ובאבל טי
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום יחצ)
החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי מודיעה היום (רביעי) שזכתה בשישה תקציבים חדשים. בין החברות השונות שיעבדו כעת עם החברה נמצא רשת קמעונאות, אופטיקה, מרכזי אסתטיקה ועוד.
רשת "קשת טעמים" בחרה בחברה להוביל את הפעילות התקשורתית שלה. החברה נמצאת בבעלותם של ליאת ואריאל לכט ולה 20 סניפים בפריסה ארצית. לאחרונה הרשת השיקה מרכז משלוחים רובוטי גדול שמשתרע על כ-5,000 מ"ר.
 
לקשת מצטרף תקציב היח"צ של רשת "אופטיק אילן" שמציעה מבחר מותגים בין-לאומיים של משקפי שמש וראייה, בדיקת ראייה מקצועית ללא תשלום ועוד. 
בתחום האוכל החברה זוכה בתקציב של רשת המסעדות התוניסאית "הפריקסה של חיימקו". לרשת שישה סניפים ברחבי הארת ובחודש הבא יושק סניף שביעי בתל־אביב. לכך מצטרף התקציב של רשת "באבל טי" סניף חיפה שייפתח בקרוב בבעלות של ויקי ואליהו רפאלי.
זכייה כפולה נרשמה גם בתחום האסתטיקה. החברה זכתה בתקציב של המותג "אלת החן" - מרכז אסתטיקה ויופי בבעלותה של איילת אליעזר. בימים אלה המותג יפתח קליניקה חדשה בחיפה. לבסוף, החברה זכתה בתקציב של "שיק קליניק" בבעלותו של ד"ר אחמד הייב - מומחה לאסתטיקה. הקליניקה מבצעת טיפולי עור, הזרקות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה