שיווק ופרסום
ניחוח הוליוודי: המותג TUMI גייס כוכבת אמריקאית לטובת קמפיין
הקמפיין העולמי יעלה גם בישראל, בהשקעה הנאמדת בכ-350 אלף שקל והוא יחשוף את קולקציית תיקי העור, את הטרנדים, המגמות והצבעים לעונה הקרובה. לדברי ירדן וקס, מנכ"לית חברת המותג TUMI בישראל: "הבחירה בכוכבת האמריקאית רנה פופ שנחשבת לכוכבת רשת שם את המותג בעל אוריינטציה הקלאסי, איכותי ויוקרתי בשוק חדש, רחב יותר, של צעירים המחפשים איכות ויוקרה"
הזמרת, השחקנית וכוכבת הרשת האמריקאית רנה ראפ נבחרה כפריזנטורית של מותג תיקי היוקרה TUMI (טומי). הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה השבוע הקרוב לרגל השקת קולקציית תיקי הנשים והמזוודות של מותג היוקרה, לחורף 2023/2024.
הקמפיין העולמי יעלה גם בישראל, בהשקעה הנאמדת בכ-350 אלף שקל והוא יחשוף את קולקציית תיקי העור, את הטרנדים, המגמות והצבעים לעונה הקרובה. כמו כן המותג טומי ישתף פעולה עם הפלטפורמות הדיגיטליות של ראפ הכולל: 10 מיליון עוקבים בטיק טוק, 4 מיליון מינויים בספוטיפיי ו-1מיליון עוקבים באינסטגראם.
לדברי ירדן וקס, מנכ"לית חברת המותג TUMI בישראל: "הבחירה בכוכבת האמריקאית רנה פופ שנחשבת לכוכבת רשת שם את המותג בעל אוריינטציה הקלאסי, איכותי ויוקרתי בשוק חדש, רחב יותר, של צעירים המחפשים איכות ויוקרה. עם מספר העוקבים שלה בטיק טוק ובאינסטגראם, גם בישראל נגיע באמצעות הקמפיין החדש לפריסה רחבה יותר ונשתמש ביכולות והערכים גם ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בפרסום ובשווק".
עוד ב-
רנה מרי ג'ין ראפ, בת ה-23, ילידת ארה"ב, היא זמרת ושחקנית אמריקאית, למדה בבית ספר לאומניות הבמה, וכבר מגיל צעיר הובחן שיש לה כשרון יוצא דופן. בשנת 2018 זכתה בפרסי "ג'ימי" נרחבים בתחום מחזות הזמר ובעקבות כך לוהקה למספר הפקות במחזות זמר בברודויי וגם לסדרות מצליחות כמו "חיי המין של בנות המכללה", כמו כן התארחה במספר פסטיבלים ברחבי ארה"ב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



